خبرگزاری کار ایران

8 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۰۱

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند به باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد در جریان جام جهانی قطر با کریستیانو رونالدو قطع همکاری کرد و اریک تن هاگ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب جانشین بازیکن جدید النصر عربستان خواهد بود.

در حالیکه از ژائو فلیکس به عنوان یک از گزینه‌های مدنظر شیاطین سرخ نامبرده می‌شود، وخورست، مهاجم تیم ملی فوتبال هلند جدیدترین بازیکنی است که به منچستریونایتد لینک شده است.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات امروز -8 ژانویه- را می‌خوانید: 

* جوسکو گواردیول درباره آینده‌اش: "برنامه من این است که اینجا در لایپزیش بمانم. فکر می‌کنم همه اظهارات مکس ابرل را دیده‌اند. من با آن مشکلی ندارم."


* منچسترسیتی قرارداد ماکسیمو پرونه را در روزهای آینده تکمیل خواهد کرد زیرا همه طرف‌ها در تلاش هستند تا اسناد را مهر و موم کنند. پپ گواردیولا با ماسکرانو سرمربی زیر 20 سال آرژانتین در مورد پرونه و پتانسیل او صحبت کرد.


* موضع ووخورست واضح است: او دوست دارد که به یونایتد بپیوندد. او همچنین میداند که اریک تن هاگ دوست دارد که باشگاه با او قرارداد امضا کند، پس او هم مشتاق این انتقال است. هیچ چیز از قبیل توافق و ... انجام نشده است. چرا که منچستریونایتد باید ابتدا با برنلی و بشیکتاش صحبت کند تا شرایط این معامله را حل کند.


* اسماعیل بناصر هفته آینده قرارداد جدیدی با میلان امضا خواهد کرد که تا ژوئن 2027 معتبر است. حقوق نزدیک به 4 میلیون یورو خالص در سال است. بناصر فقط می‌خواست بماند. بند آزادسازی ثابت خواهد ماند: 50 میلیون یورو!


* کازانچی، مدیر بشیکتاش: "اگر منچستریونایتد ووخورست را می خواهد، ابتدا باید با برنلی صحبت کند و سپس با ما تماس خواهد گرفت. اگر ما قبول کنیم، انتقال قرضی او فسخ خواهد شد. در غیر این صورت تا ژوئن ادامه خواهد داشت. او نمی تواند اینگونه باشگاه ترک کند. باید به ما غرامت پرداخت بشود.»


آرتتا: "ما باید باهوش باشیم، باید فرصت‌های خوب را نیز ببینیم. تیم ما باید برای بازیکنان جذاب باشد. در پایان بازیکنان تصمیم می‌گیرند که کجا بازی کنند و اگر می‌خواهند برای باشگاه ما بازی کنند، پس این عالی است."


* مذاکرات بین لیدز یونایتد و هوفنهایم برای جورجینیو روتر خیلی پیشرفته است. شرایط شخصی از قبل مورد توافق واقع گرفته است و مبلغ انتقال، چیزی در حدود 30 میلیون یورو بحث شده است. گفتگوها در ساعات و هفته های آینده ادامه خواهد داشت تا او دومین خرید لیدز باشد. بعد از ووبر!


* رومانو: فکر می‌کنم رئال‌مادرید تابستان یک دفاع چپ جدید جذب کند. رئال‌مادرید مدت‌هاست فران گارسیا را رصد می‌کند ولی بازیکن‌های دیگری هم در لیست باشگاه هستند. فکر می‌کنم کروس یک فصل دیگر هم در برنابئو بماند. احساسات هیئت مدیره رئال‌مادرید در این مورد مثبت است. فعلا رئال‌مادرید بدنبال جذب مهاجم نیست و در تابستان بازار را بررسی می‌کند. از نظر من داستان رئال‌مادرید و امباپه تمام نشده است."


* به منچستر یونایتد پیشنهاد شده که ووت وخورست را بعنوان مهاجم نوک جذب کنند. همانطور که فوت مرکاتو برای اولین بار گزارش کرد. گزینه خرید 10 میلیون یورویی از قبل در قرارداد وخورست گنجانده شده است. پس معامله به بشیکتاش و برنلی بستگی دارد. بازیکن چراغ سبز را قبلا به سوی اولدترافورد ارسال کرده است.


* بروسیا دورتموند آماده است تا اجازه دهد که جایدان برااف در ژانویه تیم برا بصورت قرضی ترک کند تا بتواند تا حد ممکن دقایقی را بازی کند. فرصتی بزرگ برای استعداد زنبورها وجود دارد تا تیم برا بصورت قرضی ترک کند. علاقه‌های زیادی از باشگاه‌های متعدد به او وجود دارد.


* چلسی مارکوس تورام را به عنوان یک فرصت بزرگ در بازار در نظر دارد. مذاکرات بیشتر در روزهای آینده برای بحث در مورد شرایط و قیمت تعیین شده از سوی باشگاهش در ژانویه انجام خواهد شد. تورام همه گزینه‌های خود را در نظر خواهد گرفت زیرا قراردادش را با بوروسیا تمدید نمی‌کند و در ماه ژوئن بازیکنی آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز