خبرگزاری کار ایران

۲۵ ژوئن

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا: رئال مادرید آماده صید ستاره لیورپول

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۰۳۳

آخرین به روز رسانی های نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ 25 ژوئن را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* رومانو: گرت بیل با استفاده آنجلس اف سی به توافق رسیده و به جورجیو کیه‌لینی در لیگ حرفه ای آمریکا ملحق می‌شود.

* رئال بتیس، آ اس رم، سویا و گالاتاسرای به جذب ایسکو علاقه مند هستند.

* روزنامه سان مدعی شد لیورپول می تواند به محمد صلاح در تابستان امسال با 60 میلیون پوند (74 میلیون دلار) اجازه جدایی بدهد تا او به رئال مادرید بپیوندد. طبق گزارش ها، مالکان قرمزها در صورت مناسب بودن قیمت، به جدایی از این ملی پوش پرکار مصری فکر می کنند، همانطور که سادیو مانه اوایل تابستان امسال را ترک کردند.

* رومانو: آرسنال و منچسترسیتی دیروز برای گابریل ژسوس به توافق کامل شفاهی دست یافتند. معامله پس از جلسه جدید انجام شد. به من گفته شد که هزینه توافق شده 45 میلیون پوند است. آرسنال اکنون روی شرایط شخصی با ایجنت گابریل بحث می کند. آخرین گام برای تکمیل قرارداد خیلی زود برداشته می شود.

* رومانو: آرسنال و تاتنهام روی انتقال رافینیا کار می‌کنند. بارسلونا فعلا پیشنهادی ارائه نکرده است. تاکنون هیچ باشگاهی با لیدز یونایتد که خواهان 65 میلیون پوند می‌باشد به توافق نرسیده است. هفته آینده می‌تواند حیاتی باشد، چلسی هم به رافینیا علاقه دارد اما اولویت اصلی آن‌ها رحیم استرلینگ است.

* جانلوکا دی مارتزیو: میلان به جذب حکیم زیاش علاقه دارد و با نمایندگان بازیکن در حال صحبت است. زیاش مشتاق این انتقال است.

چلسی آماده است برای به خدمت گرفتن ماتیاس دلیخت حداکثر 45 میلیون یورو به اضافه تیمو ورنر را به یوونتوس پیشنهاد بدهد. دلیخت مشتاق پیوستن به چلسی است.

ورنر هم برای رفتن به یوونتوس اوکی خود را داده و یووه نیز این مهاجم آلمانی را می‌پسندد. هنوز مذاکره واقعی آغاز نشده است اما باشگاه ها قبلا با یکدیگر صحبت کرده اند تا متوجه اختلاف نظرهای این معامله احتمالی شوند.

 


24 ژوئن

* ناتان گیسینگ: توماس توخل پیرامون انتقال رحیم استرلینگ به چلسی، صحبت‌های مثبتی با این بازیکن داشته است. استرلینگ هدف شماره یک چلسی برای خط حمله است. ماتیاس دلیخت مدافع یوونتوس هدف اصلی توماس توخل برای خط دفاع در تابستان امسال است. نام پرسنل کیمپمبه و ناتان آکه نیز در لیست قرار دارند.

* دیوید اورنستین: منچستر سیتی بر سر انتقال 3+42 میلیون پوندی کالوین فیلیپس با لیدز یونایتد به توافق رسید. دو باشگاه در پروسه‌ نهایی کردن قرارداد فیلیپس هستند. دارکو گیابی هافبک وسط منچستر سیتی نیز طی قراردادی جداگانه و با 5 میلیون پوند راهی لیدز خواهد شد.

* مایک کیگان از دیلی میل: آرسنال انتقال گابریل ژسوس به ارزش 50 میلیون پوند را طی 7 یا 10 روز آینده تکمیل خواهد کرد. قرارداد نزدیک به بسته شدن است. منچستر سیتی از پول فروش ژسوس برای امضای قرارداد با کالوین فیلیپس استفاده می‌کند.

* توتو اسپورت: یوونتوس همچنان منتظر پاسخ دی ماریا است، دلیل مشکل فعلی این است که خانواده این بازیکن می خواهند به اسپانیا برگردند.

* فابریزیو رومانو: دین هندرسون تا ژوئن 2023 به صورت قرضی به ناتینگهام پیوست.

* فابریتزیو رومانو: انتقال دیووک اوریگی به میلان هفته آینده اعلام خواهد شد. همه چیز از ماه می توافق شده است.

* فابریزیو رومانو: باشگاه آرسنال در چند روز گذشته با ایجنت لیساندرو مارتینز در تماس بوده است. گابریل ژسوس نیز به انتقال به آرسنال نزدیک است و مذاکرات به خوبی پیش می‌رود. 

* گازتا دلو اسپورت: باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب میلان اشکرینیار با این بازیکن به توافق نهایی رسید و تنها توافق با اینتر باقی مانده است. 

* توتو اسپورت: رئال مادرید در صورت جدایی مارکو آسنسیو از این تیم به سراغ پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس می‌رود.

* رسمی: خوزه لوییز مورالس کاپیتان باشگاه لوانته با قراردادی به مدت دو فصل راهی ویارئال شد.

* اسکای: دلیخت یکی از مهم ترین گزینه‌های تیم جدید مدیریتی چلسی برای تقویت این تیم در تابستان است.

* حسن صالحمیدزیچ: گنابری؟ ما می خواهیم او را حفظ کنیم و به زودی مذاکرات را با او تشدید خواهیم کرد. اما اگر بازیکن بخواهد باشگاه را ترک کند باید به ما بگوید تا بتوانیم راه حلی پیدا کنیم که مناسب همه طرف ها باشد.

* فابریتزیو رومانو: سویا با پیشنهاد 65 میلیون یورویی به ژول کونده موافقت خواهد کرد.

* فابریزیو رومانو: منچستریونایتد به صورت جدی وضعیت جذب آنتونی وینگر 22 ساله و برزیلی باشگاه آژاکس را زیر نظر دارد.

* نیمار: دوست دارم کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم. در دوران فوتبالم موفق شدم هم تیمی بازیکنان بزرگی مثل مسی و امباپه باشم، اما هنوز در کنار رونالدو بازی نکردم.

* بیلد: رونالدو تنها در صورتی می‌تواند به بایرن مونیخ بپیوندد که با کاهش دستمزدی بسیار زیاد موافقت کند. او در حال حاضر در منچستریونایتد دستمزدی 29 میلیون یورویی دریافت می‌کند و چنین مبلغی ساختار دستمزددهی بایرن را به کلی به‌هم می‌ریزد. گزارش‌های علاقه‌ی بایرن به رونالدو که توسط منابع اسپانیایی، انگلیسی و پرتغالی منتشر شده بیشتر شایعه هستند.

* دیوید اورنشتین: برخی از افرادی که با آنها صحبت کردم به من گفتند که فرنکی دی یونگ تابستان امسال به منچستریونایتد نقل مکان خواهد کرد، مهم نیست چقدر صبر کنید، معامله انجام خواهد شد. 

* رکورد: اریک تن هاگ و کریستیانو رونالدو چندین بار صحبت کرده اند، رونالدو به توپ هجومی ای که اریک تن هاگ ارائه خواهد کرد اعتقاد دارد.

 

* مسی می‌خواهد در آینده به بارسلونا برگردد و به مدیریت ورزش یا دبیرخانه فنی بپیوندد، این پست‌ها بیشتر از اینکه فکر مربی شدن بکند او را وسوسه می‌کند.

* گازتا: صبر سران یوونتوس تمام شده است و دیگر علاقه ای به جذب آنخل دی‌ماریا ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن ندارند.

 


23 ژوئن

* اسپورت: خورخه مندز پیشنهاد بازگشت کریستیانو رونالدو به یوونتوس را داده است. اگر رونالدو موافقت کند که دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، احتمال این انتقال وجود دارد.

* رسمی: انکونکو قرارداد خود را تا 2026 با لایپزیگ تمدید کرد.

* اسپورت: در صورت شکست در جذب روبرت لواندوفسکی بارسلونا نیم نگاهی به بازگرداندن لوئیز سوارز به نیوکمپ خواهند داشت.

* فرناندو پولو: پیشنهاد بارسلونا به گاوی، اگرچه پذیرفته نشد، اما آنها به طور مشترک روی او کار می کنند - ایده بارسلونا این بود که تا سال 2027 به او قرارداد بدهد، اما بازیکن ممکن است این قرارداد طولانی را نخواهد. به نظر نمی رسد توافق قریب الوقوع باشد، اگرچه پیشرفت هایی در این نشست حاصل شده است.

* خافی میگل: دمبله یک قدم تا پذیرش پیشنهادی که بارسلونا در ماه دسامبر رد کرد فاصله دارد! دمبله با ژاوی تماس گرفت تا با او برای تمدید میانجیگری کند، اما ژاوی به او گفت که پیشنهاد جدیدی نخواهد بود، یا پیشنهاد قبلی را قبول کن یا خداحافظی کن.

* فابریتزیو رومانو: روملو لوکاکو مهاجم 29 ساله و بلژیکی چلسی برای انتقال قرضی به اینتر تا سال 2023 به ارزش 8 میلیون یورو به اضافه پاداش به توافق نهایی رسید. این انتقال شامل بند خرید دائمی نمی‌باشد. 

* آاس: کریستیانو رونالدو نگران عملکرد ضعیف منچستریونایتد در بازار نقل‌و‌انتقالات است. او نمی‌خواهد همانند فصل قبل یکی از آخرین فصول دوران حرفه‌ای خود را بدون جام پشت سر بگذارد. آینده رونالدو به عملکرد منچستریونایتد در بازار تابستان بستگی دارد، اینکه چقدر یک تیم قوی و رقابتی بسازد، در غیر این صورت ستاره پرتغالی می‌تواند تصمیم دیگری بگیرد.

* میرور: سادیو مانه در بایرن مونیخ سالیانه 13.8 میلیون یورو دریافت می‌کند که دو برابر بیش از حقوق دریافتی‌اش در لیورپول است.

* اکیپ: قرارداد نیمار با پاریسن ژرمن در تاریخ 1 جولای به صورت خودکار تا سال 2027 تمدید خواهد شد، این بازیکن تا 5 سال دیگر پاریسی خواهد بود.

 


22 ژوئن

* موندو: روبرت لواندوفسکی همچنان به جدایی از بایرن مونیخ اصرار دارد. شایعه حضور او در پاریسن ژرمن یا چلسی کذب است و این بازیکن تنها به حضور در بارسلونا فکر می‌کند.

* رسمی: سادیو مانه از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست و با قراردادی 3 ساله، ارزش این قرارداد 41 میلیون یورو است.

* اکرم کونور: آنجلوتی موافق جذب رحیم استرلینگ است.

* آاس: سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان، عثمان دمبله در یک قدمی تمدید قرارداد با بارسلونا قرار گرفته است.

* اسپورت: چند روز تا پایان قرارداد دمبله باقی مانده است. پیشنهاد بارسلونا همچنان روی میز است اما مطرح نخواهد شد. چلسی از درخواست این بازیکن متعجب شد: از آنها برای حضور بیشتر و در مورد مصدومیت او تردید دارند. در حالی که لوئیس کامپوس به او فکر نمی کند. دمبله اکنون منتظر یک پیشنهاد جدید خواهد بود یا به آخرین پیشنهاد بارسلونا باز خواهد گشت.

* اسکای: سرژ گنابری هنوز تصمیمش درمورد آینده را به بایرن مونیخ اعلام نکرده است. انتظار می‌رود بعد از اینکه گنابری گفت که با بایرن تمدید نمی‌کند، باشگاه باواریایی او را در این تابستان به فروش برساند‌.

* رسمی: سیمونه اینزاگی قراردادش را با اینتر تا سال 2024 تمدید کرد.

* رومانو: اینتر در حال بستن قرارداد با روملو لوکاکو‌‌ از چلسی است. مبلغ پرداختی برای انتقال قرضی 8 میلیون یورو به اضافه پاداش است که قرار است پذیرفته شود، جزئیات نهایی در حال حاضر بین نراتزوری و چلسی در حال بحث است. معامله تقریبا انجام شده است. اسناد انتقال بدون بند خرید یا بند اختیاری خرید در حال آماده سازی است.

 


21 ژوئن

* رسمی: ماریو گوتزه مهاجم 30 ساله و آلمانی فصل گذشته پی‌اس‌وی آیندهوون با عقد قراردادی تا سال 2025 به آینتراخت فرانکفورت پیوست.

* رسمی: کارلوس توز، سرمربی جدید روزاریو سنترال شد. اولین تجربه به عنوان سرمربی برای مهاجم سابق آرژانتینی رقم خورد. توز قراردادی یک ساله با روزاریو سنترال امضا کرده است.

* توتو اسپورت: آرسنال در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی به اتلتیکومادرید برای آلوارو موراتا است.

* نیکولو شیرا: معامله انجام شد و تایید شد. سیمونه اینزاگی قرارداد خود را با اینتر تا سال 2024 (5.3 میلیون یورو در سال) با گزینه برای یک فصل دیگر تمدید کرد. انتظار می رود امروز اعلام رسمی شود.

* رومئو آگرستی: تمدید قرارداد ماتیاس دلیخت از اولویت های یوونتوس است. به زودی قرار است جلسه ای با مدیر برنامه های او برگزار شود، وفاداریِ دلیخت در گرو کاهش بند آزادسازی به حدود 80 میلیون یورو است.

* لوئیس روخو: بارسلونا حاضر نیست 60 میلیون یورو برای جذب کونده مدافع سویا بپردازد.

* اکیپ: تمام شد گالتیه سرمربی پاریس شد. توافق بین پاری سن ژرمن و نیس انجام شد، پاریس با پرداخت 10 میلیون یورو موافقت کرد.

* رومانو: برای فرانکی دی یونگ‌ پیشنهاد جدیدی هنوز ارائه نشده است‌، اما منچستریونایتد به زودی با پیشنهاد جدیدی برای ارائه به بارسلونا آماده خواهد شد، همانطور که در روز یکشنبه گزارش شد. درباره مراحل کلیدی بین دو باشگاه صحبت خواهد شد. آنتونی، نام دیگری که در داخل باشگاه‌ مورد بحث قرار گرفت. اکنون تمرکز کامل روی فرنکی‌دیونگ‌ است.

* رومانو: اینتر خوشبین است که جذب روملو لوکاکو را تا پایان این هفته انجام دهد. 7 میلیون یورو به اضافه پاداش پیشنهادی است که قبلا ارسال شده بود. چلسی 10 میلیون یورو بعلاوه پاداش درخواست کرد. هیچ تعهدی برای خرید بند موجود در مذاکره وجود ندارد.

* رومانو: آ اس رم در حال کار برای تکمیل خرید سومش، مهمت زکی چلیک از لیل برای یک قرارداد دائمی است، مذاکرات در حال انجام است. چلیک می‌خواهد به آ اس رم برود‌.

 


20 ژوئن

* رسمی: داوید نرس مهاجم برزیلی باشگاه شاختار با عقد قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو و تا سال 2027 به بنفیکا پیوست.

* کادنا سر: تیم تازه به لالیگا صعود کرده خیرونا به جذب ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا علاقه مند می‌باشد.

* تایمز: سران آرسنال به زودی پیشنهاد 60 میلیون یورویی به سران لیدز برای جذب رافینیا وینگر برزیلی این تیم ارائه خواهند داد.

* اکیپ: منچستریونایتد، نیوکاسل و چلسی نیم نگاهی به جذب آدرین ربیو، هافبک فرانسوی یوونتوس دارند. خود بازیکن نیز می‌خواهد با هدف بازی برای تیم ملی فرانسه در جام جهانی، از بیانکونری جدا شود.

* مارکا: در صورت خروج لوکا یوویچ و آسنسیو از رئال مادرید، رئال یک مهاجم جذب خواهد کرد.

* اریک تن هاگ قصد دارد تا قبل از پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی حداقل 5 قرارداد امضا کند.

* فابریزیو رومانو: کریستین اریکسن به زودی درباره باشگاه آینده اش تصمیم می گیرد.

* سانتی اونا: نیس 10 میلیون یورو برای گاتلیه می خواهد اما پاریسن ژرمن بیش از 5 میلیون یورو هزینه نمی‌کند.

* رومانو: وضعیت رافینیا: بارسلونا با رافینیا با شرایط شخصی به توافق رسید، اما با لیدز بر سر مبلغ به توافق نرسید. آرسنال در حال مذاکره مستقیم با لیدز است که از مارس علاقه مند است. چلسی و تاتنهام نیز در تماس بوده اند. هزینه انتقال می تواند حدود 65/75 ملیون باشد. 

*رومانو: در مورد روملو لوکاکو، اینتر و چلسی: پس از تعیین 10 میلیون یورو به علاوه آپشن ها که دیروز مورد بحث قرار گرفت، همچنان طرفین‌ در حال مذاکره در مورد مبلغ انتقال هستند. اینتر به خودش مطمئن است و تلاش می کند تا‌ آن‌ انتقال‌ را خیلی زود انجام دهد. چلسی دستمزد کامل لوکاکو را پس انداز کرده (حقوق روملو توسط نراتزوری پرداخت می شود ) و مبلغی را برای یک سال قرضی دریافت خواهد کرد.

* اسکای: انتظار می رود در این هفته تماس های جدیدی بین پائولو دیبالا و اینترمیلان وجود داشته باشد. آرژانتینی اولین پیشنهاد را از نراتزوری دریافت کرد: قراردادی 4 ساله به مبلغ 5 و نیم میلیون خالص در هر فصل. لاجویا مایل است حقوق استاندارد دریافتی در یوونتوس را حفظ کند. 

* مارکا: باشگاه پاریسن ژرمن به مدت 4 ماه مدام با وینیسیوس جونیور در تماس بود و از او می‌خواست که قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکند. دستمزدی که پاریسن ژرمن به وینگر جوان برزیلی پیشنهاد داده بود، 40 میلیون یورو در هر سال عنوان شده است؛ 4 برابر دستمزد کنونی او در رئال مادرید. پاریسی‌ها به وینیسیوس پاداش‌های زیادی پیشنهاد کردند و فرصت ایجاد چند کسب و کار در قطر برایش فراهم کردند.

* دی مارتزیو: چلسی مطمئن است که رحیم استرلینگ را با 35 میلیون پوند به خدمت می گیرد.

* فابریزیو رومانو: پاری سن ژرمن می خواهد پرونده سرمربی آینده خود را در این هفته ببندد. کریستوف گالتیه همچنان در صدر فهرست قرار دارد، پاری سن ژرمن  در مذاکرات خود با نیس خوشبین است.

* فابریتزیو رومانو: باشگاه منچسترسیتی قصد فروش ریاض محرز وینگر 31 ساله و الجزایری خود را ندارد و پپ گواردیولا نیاز خود را به او اعلام کرده است.

 


19 ژوئن

* آر تی بی اسپورت: اتلتیکو مادرید اکنون در حال پیشرفت در مذاکرات برای جذب اکسل ویتسل با انتقالی آزاد است. او مذاکراتی با المپیک مارسی داشت اما به طور کامل مورد موافقت واقع نشد. اتلتیکو منتظر چراغ سبز نهایی ویتسل در مورد جزئیات قرارداد است. کار در حال انجام است. 

* اسکای: آرسنال هرکاری برای بستن قرارداد با ژسوس انجام می‌دهد. تاتنهام هم به صف مشتریان این بازیکن اضافه شده است.

* رسمی: کالوین رمزی مدافع راست 18 ساله آبردین با قراردادی 6/5  میلیون یورویی به لیورپول پیوست

* آ.اس: رناتو سانچز هافبک وینگر لیل در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن می‌باشد و انتقالش به میلان منتفی به نظر می‌رسد.

* فابریتزیو رومانو: منچسترسیتی آماده است به اولکساندر زینچنکو اجازه دهد این تیم را ترک کند. سیتیزن‌ها مارک کوکوریا را هدف قرار داده‌اند و به زودی پیشنهاد رسمی به برایتون ارسال خواهد شد. زینچنکو می‌تواند فروخته شود و نام این مدافع اوکراینی به عنوان یکی از اهداف اصلی اورتون در لیست تافی‌ها قرار دارد. باشگاه‌های دیگری نیز به زینچنکو علاقه‌مند هستند. 

* فابریتزیو رومانو: برنامه منچسترسیتی برای خط هافبک شامل تمدید قرارداد رودری نیز می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی مورد بحث قرار خواهد گرفت. این موضوع پیشاپیش مورد تایید پپ گواردیولا قرار گرفته است. یک هافبک جدید هم در تابستان به جمع سیتیزن‌ها خواهد پیوست. کالوین فیلیپس کماکان در صدر لیست سیتی قرار دارد، مذاکرات مستقیم به زودی انجام خواهد شد. 

* ایجنت مسوت اوزیل تایید کرد که این بازیکن در فکر رفتن به دنیای ورزش های الکترونیکی [Gamer] برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در آن است.

* اسپورت: باشگاه بارسلونا به زودی قرارداد ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی خود را فسخ خواهد کرد.

* اسپورت: لاپورتا به رافینیا اطمینان داده است. لاپورتا به بازیکن گفت که باشگاه توانایی مالی دارد و هر چه باشد با او قرارداد می‌بندد. لاپورتا به ملی پوش برزیلی اطمینان داد که با لواندوفسکی، جذب او استراتژیک خواهد بود.

* دی مارتزیو: یوونتوس ممکن است تلاش جدیدی برای جذب آرناتوویچ انجام دهد.

* جرارد رومرو: افراد نزدیک به بارسلونا گفته‌اند که پنجره نقل‌و‌انتقالاتی امسال این تیم چیز متفاوتی خواهد بود. چیزی که حتی در کریر مود فیفا هم رخ نداده است!

* رومانو: منچسترسیتی به زودی برای کالوین فیلیپس با لیدزیونایتد مذاکره مستقیم خواهد کرد، این بازیکن همچنان در برنامه های پپ گواردیولا است.

* رسمی: قراداد ادی انکیتا با آرسنال تا سال 2027 تمدید شد.

* رومانو: سادیو مانه روز سه شنبه در آلمان خواهد بود تا تست های پزشکی را پشت سر بگذارد و قرارداد سه ساله خود را به عنوان بازیکن جدید بایرن امضا کند. بخش اول از کارهای اداری قبلاً با لیورپول تکمیل شده است. هزینه انتقال به مبلغ 32 میلیون یورو تعیین شده است. پاداش هایی به مقدار 6 میلیون یورو هم گنجانده شده که به راحتی قابل دریافت هستند.

* منچسترسیتی با انزو مارسکا برای پیوستن مجدد به باشگاه به عنوان دستیار پپ گواردیولا به توافق کامل رسیده است. او جانشین خوانما لیلو خواهد شد که با السد قرارداد بسته است. مارسکا در گذشته در تیم زیر 23 سال من سیتی حضور داشت و فصل گذشته نیز سرمربی پارما بود.

* گفته شده که یوری تیلمانس در حال حاضر به تمدید قرارداد با لستر فکر نمی کند. در صورت عدم جدایی او می تواند در ماه سپتامبر یک گزینه برای جذب باشد، اما نه اکنون. آرسنال مدتهاست روی جذب او کار می کند... اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است. باشگاه های دیگر نیز علاقه مند هستند.

* ماریو گوتزه سه پیشنهاد روی میز دارد: اینتراخت فرانکفورت، بنفیکا با سرمربگیری اشمیت و اینتر میامی از MLS از ایالات متحده. او خیلی زود تصمیم می گیرد، چند روز دیگر! همه این باشگاه ها آماده هستند تا بند آزادسازی قرارداد او را با PSV به مبلغ 4 میلیون یورو فعال کنند.

* رومئو آگرستی: یوونتوس تا آخر هفته منتظر پاسخ نهایی آنخل دی‌ماریا خواهد ماند و پس از آن گزینه خود را تغییر خواهد داد.

* جرارد رومرو: منچستریونایتد پیشنهاد 70 میلیون یورویی به اضافه متغیرات به دیونگ ارائه داد، این پیشنهاد اکنون در دست مدیران است.

اکرم کونور: گنابری در صورت جدایی مارکو آسنسیو گزینه رئال مادرید است.

* گل: چلسی در حال حاضر با اطرافیان کونده توافق مالی دارد. هنوز با سویا بر سر مبلغ توافقی صورت نگرفته است اما آنها با سران سویا در تماس هستند.

* داوید اورنشتین: باشگاه آرسنال به دنبال جذب لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی باشگاه آژاکس می‌باشد، سران توپچی‌ها چندی پیش پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای سران آژاکس ارائه کرده بودند که رد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز