خبرگزاری کار ایران

۱۷ ژوئن

به روزترین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا: مهاجم لیورپول در مسیر میلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۲۸۴

آخرین به روز رسانی های نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ 17 ژوئن را می‌خوانید:

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

 

* بیلد: بایرن مبلغ ثابت 32 میلیون یورو علاوه بر متغیرهای حداکثر 9 میلیون یورو به مانه پرداخت خواهد کرد.

 

* فابریتزیو رومانو: برناردو سیلوا یکی از نام‌هایی است که بارسلونا به عنوان جانشین فرنکی دی‌یونگ که احتمال دارد این تیم را ترک کند در نظر دارد. منچسترسیتی برای فروش هافبک پرتغالی خلاق خود مبلغ زیادی را درخواست خواهد کرد. این بازیکن به زودی با سیتیزن‌ها در مورد آیند‌ه‌اش جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

 

* لپاریسین: ناصر الخلیفی در ساعات گذشته مستقیماً با رئیس باشگاه نیس تماس گرفت و این ایده را تأیید کرد که انتخاب گالتیه به یک گزینه واقعی تبدیل شده است.

 

* فابریتزیو رومانو: تایید شده مارک روکا با قراردادی دائمی از بایرن مونیخ با مبلغ تضمینی 12 میلیون یورو به اضافه افزودنی ها به لیدزیونایتد پیوست. روکا امروز تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و قراردادش را تا ژوئن 2026 امضا کرد.

 

* رومانو: منچسترسیتی در حال کار روی جذب مارک کوکورلا و کالوین فیلیپس است. اولین پیشنهاد رسمی برای کوکورلا به زودی ارائه خواهد شد، در حالی که فیلیپس هدف اصلی جانشینی فرناندینیو در نظر گرفته می شود. در مورد جولیان آلوارز پیشنهاد های زیادی وجود دارد اما سیتیزن ها قصد قرض دادن او زا ندارند.

 

* رومانو: استون ویلا و رنجرز اکنون برای انتقال روری ویلسون، مهاجم 16 ساله اسکاتلندی به توافق کامل رسیده اند. ویلا 350 هزار پوند به اضافه پاداش هایی که بر اساس حضور در لیگ جزیره به 1 میلیون پوند می رسد پرداخت خواهد کرد.
 

* رسمی: فابیو ویرا هافبک 22 ساله پورتو با قراردادی 5 ساله به آرسنال پیوست.

 

* رومانو: در مورد تمدید قرارداد ادی نکتیا با توپچی‌های لندنی، هرگز چیزی مورد تردید نبوده. آرسنال فقط منتظر امضای قرارداد ادی در روزهای آینده است اما مشکلی وجود ندارد. اعلام تمدید قرارداد بلندمدت به زودی اعلام می‌شود.

 

* دیمارزیو، یوونتوس پیشنهاد خود را برای آنخل دی ماریا، قرارداد یک ساله به اضافه گزینه برای فصل آینده بهبود داده است. هنوز پاسخی از سوی دی ماریا دریافت نشده است. ماسیمیلیانو آلگری او را می خواهد در حالی که یوونتوس همچنان منتظر تصمیم اوست.

 

* رومانو: اینتر پیشنهاد اولیه پاری سن ژرمن را برای جذب میلان اشکرینیار به مبلغ 50 میلیون یورو رد کرد. پاری سن ژرمن می خواست یک بازیکن را وارد این قرارداد کند اما اینتر علاقه ای به این نوع قرارداد ندارد. پیام اینتر واضح است: 80 میلیون یورو برچسب قیمت میلان اشکرینیار در تابستان است. گفتگوها ادامه خواهد داشت.

 

* رومانو: چلسی و اینتر تماس مستقیم جدیدی برای روملو لوکاکو خواهند داشت. پیشنهاد اول برای 5 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو رد شد اما اینتر آماده است تا پیشنهاد خود را بهبود بخشد. چلسی منتظر پیشنهاد جدید اینتر برای تصمیم گیری در مورد آینده لوکاکو است.

 

* رومانو: دیووک اوریگی هفته آینده برای انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد به عنوان بازیکن جدید میلان راهی میلان خواهد شد. میلان پس از توافق کامل بر سر شرایط شخصی با هافبک پرتغالی، همچنان روی قرارداد رناتو سانچز با لیل کار می کند.

 

* رومانو: ناپولی و برایتون به توافق کامل برای انتقال لئو اوستیگارد نزدیک می شوند. گفتگوها در مورد هزینه نهایی و شرایط شخصی بصورت مثبت پیش می رود. اوستیگارد مشتاق پیوستن به ناپولی است، توافق بر سر شرایط شخصی مشکلی نیست.

 


17 ژوئن

* اسکای: اینتر در تلاش است تا طی 72 ساعت آتی انتقال لوکاکو و دیبالا را قطعی کند. اینتر و چلسی اختلافی 5 میلیونی برای قیمت معامله دارند اما برای فرمول انتقال توافقات حاصل شده و به زودی انتقال تکمیل خواهد شد. برای دیبالا، نراتزوری به درخواست او نزدیک شده و طرفین به زودی توافق خواهند کرد. مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

 

* رومانو: انتقال داوید نرس وینگر برزیلی آژاکس به بنفیکا نهایی شده است و این بازیکن با قراردادی تا سال 2027 راهی این تیم خواهد شد.

 

* رومانو: آرسنال پیشنهاد نهایی خود را برای فابیو ویرا ارسال کرد: 35 میلیون یورو به علاوه پاداش. آن‌ها بند فسخ 50 میلیون یورویی را فعال نخواهند کرد اما تصمیم گرفتند تا با پورتو مذاکره کنند. پورتو آماده پذیرش این انتقال است.

 

* فابریزیو رومانو: منچسترسیتی اکنون آماده ارسال نخستین پیشنهاد خود به برایتون برای مارک کوکوریا است. اولین پیشنهاد در مذاکرات پیشرفته‌ی چند روز آینده، آماده ارائه می‌باشد. کوکوریا همچنان هدف اصلی سیتیزن‌ها برای پست دفاع چپ است، پپ گواردیولا واقعا او را می‌خواهد. کارها درحال انجام است.

 

* رومئو آگرستی: یوونتوس همچنان منتظر پاسخ دیماریا است.

 

* فابریزیو‌ رومانو: بارسلونا بیش از هر زمان دیگری به تمدید قرارداد گاوی نزدیک شده است، دستمزد او بهبود یافته است.

 

* دی مارتزیو: دمیرال در روزهای اخیر به تورین بازگشته است، آتالانتا تصمیم گرفته که او را نخرد، اما در ساعات گذشته به نظر می رسد مدیران آتالانتا نظر خود را تغییر داده اند.

 

* اسکای: بایرن مونیخ هفته‌ آینده انتقال سادیو مانه را نهایی می‌کند.

 

* اسپورت: ژول کونده چندی پیش  بر سر قراردادی 5 ساله با چلسی به توافق رسیده بود،گفته می‌شود ژول کونده دستمزدی دو یا سه برابری از پیشنهاد حال حاضر بارسلونا از چلسی دریافت کرده بود.

 

* نیکولو شیرا: میلان  در حال انعکاس درباره آینده الکسیس سائلماکرز است: او می تواند میلان را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در صورت پیشنهادی در حدود 15 تا 20 میلیون یورو ترک کند. 

 

* گابریل سانز: بارسلونا اکنون یک قدم جلوتر از نیوکاسل و چلسی برای ژول کونده است. سویا تنها علاقه مند به گنجاندن سرجینیو دست در قرارداد است.

 

* رومئو آگرستی: اتلتیکومادرید از آلوارو موراتا خواسته است تا قرارداد خود را تا دو سال دیگر تمدید کند و سپس به تیم دیگری قرض داده شود اما مهاجم اسپانیایی نمی‌خواهد این پیشنهاد را قبول کند.

 

* فابریتزیو رومانو: اینتر پیشنهاد اولیه 5 میلیون یورو را برای جذب قرضی روملو لوکاکو ارسال کرد، که توسط چلسی رد شد. اینتر منتظر این است تا چلسی تگ قیمتی را اعلام کند. مذاکرات همچنان درحال جریان است. لوکاکو به تاد بولی و توماس توخل گفته است که فقط اینتر را می خواهد بنابراین درحال فشار آوردن است. 

 

* اکیپ: پاریسن ژرمن همچنین مورد بازرسی اتحادیه اروپا و لیگ فرانسه قرار خواهد گرفت تا اطمینان حاصل شود که قوانین فیرپلی مالی را نقض نمی کند.

 

* بیلد: در صورت تایید شدن اهرم‌های اقتصادی بارسلونا، این باشگاه پیشنهاد دوم خود را برای رابرت لواندوفسکی از 40 به 50 میلیون یورو افزایش خواهد داد.

 

* فوت مرکاتو: لوسین فاوره سرمربی سابق دورتموند به زودی جانشین کریستوف گالتیه در باشگاه نیس خواهد شد.

 


15 ژوئن

* کادناسر: پیشنهاد رئال مادرید به مارکو آسنسیو ارقامی مشابه با قرارداد فعلی دارد. آنها پول بیشتری ارائه نخواهند داد. آسنسیو معتقد است که لیاقت بیشتری دارد و می‌خواهد مهمتر باشد.

 

* کوریره دلو اسپوت: روملو لوکاکو فرصت امضای قرارداد با پاری سن ژرمن را رد کرد. او فقط می‌خواهد به اینتر بپیوندد.

 

* موندو دپورتیوو: نیوکاسل هم به صف مشتریان ژول کونده قرار گرفته است. آن‌ها در حال رقابت با چلسی برای بند آزاد سازی ژول کونده از سویا در این تابستان هستند.

 

* اسکای: اگر ژکو اینتر را ترک کند، می تواند یک بار دیگر به عنوان جانشین ولاهوویچ به گزینه یوونتوس تبدیل شود.

 

* فابریزیو رومانو‌‌: بارسلونا با ایوان د لا پنیا، نماینده پابلو گاوی برای قرارداد جدید به توافق رسیدند. پس از جلسات متعدد، بارسلونا امیدوار  است قراردادی پنج ساله جدید با بند فسخ 1 میلیارد یورو با این بازیکن امضا کند.

 

* رومانو: باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور تا سال 2026 با این بازیکن برزیلی به توافق دست پیدا کرده است.

 

* باشگاه بارسلونا جذب استعداد اسپانیایی، پابلو تورره را تایید کرد. معامله تا ژوئن 2026 با بند آزادسازی 100 میلیون یورویی بسته شده است.

 

* رومانو: اینتر اکنون آماده است تا مذاکرات مستقیم با چلسی را برای گفتگو در مورد روملو لوکاکو و جزئیات قرارداد قرضی آغاز کند. 

 

* رومانو: پل پوگبا در ابتدای جولای قرارداد خود را با یوونتوس امضا خواهد کرد، انتظارات برای ورود به این باشگاه اکنون مشخص است. جزئیات نهایی در حال بحث و گفتگو برای رسیدن به توافق در حال ادامه است اما توافق شفاهی برای بازگشت او وجود دارد. پوگبا یک ماه پیش پیشنهاد من سیتی را رد کرده است.

 

* رسمی: جونجو کنی دفاع راست سابق اورتون با انتقالی آزاد به هرتابرلین پیوست. قرارداد 3 ساله است.

 

* رومانو: سادیو مانه بر سر شرایط شخصی با بایرن به توافق کامل شفاهی رسیده است . قرارداد سه ساله آماده است. بزودی مذاکرات با لیورپول وارد مراحل نهایی می شود و پیشنهاد جدیدی ارائه می شود.

 

 

* لپارسین: پوچتینو و پاری سن ژرمن، تمام شد! جدایی او در پایان هفته ثبت می شود و ممکن است نام جانشین او نیز اعلام شود.

 

* رومانو: ماسیمیلیانو آلگری امروز به همراه کامپوس مدیر پاری سن ژرمن در موناکو بود. اما این یک "دیدار دوستانه" بود - از آنجایی که آلگری قصد ندارد یوونتوس را ترک کند، او به عنوان اولین خرید در کنار پوگبا می ماند. آلگری و کامپوس دوستان خوبی هستند. آن‌ها یک سال پیش به پیوستن به رئال مادرید نزدیک بودند.

 


14 ژوئن

گاتزتا: کوستیچ و یوونتوس به توافق رسیده اند اما فرانکفورت 20 میلیون یورو درخواست کرده است، یوونتوس حاضر نیست بیش از 15 میلیون یورو بپردازد، پیوستن کوستیچ به یوونتوس مسئله زمان بری است.

 

* اتلتیک: باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی رسمی برای جذب کریستین اریکسن هافبک 30 ساله و دانمارکی برنتفورد ارائه داده است.

 

* دیوید اورنشتین: پرداخت حقوق هفتگی 400 هزار پوند به محمد صلاح برای لیورپول بسیار زیاد است. بخاطر همین که توافقی حاصل نشده است.

 

* اکرم کونر: پاریسن ژرمن برای پیشنهاد جدید به اینتر برای اشکرینیار آماده می‌شود.

 

* فابریزیو رومانو: چلسی در صورت خروج کپا آریزابالاگا در تابستان امسال توماس استراکوشا دروازه‌بان فصل گذشته لاتزیو رو جایگزین ایشان خواهد کرد.

 

* رسمی: نمانیا ماتیچ هافبک 33 ساله و صربستانی منچستریونایتد با قراردادی 2 ساله به عنوان بازیکن آزاد به آاس رم پیوست.

 

* کوریره: اگر دلیخت تا سال 2026 با یوونتوس تمدید نکند، می تواند در بیشترین سود مالی ممکن در بازار حضور داشته باشد. چلسی، لیورپول، بارسلونا و همچنین رئال مادرید، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به او علاقه دارند.

 

*دی مارتزیو: رم در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای انتقال زکی چلیک به ایتالیا است. مورینیو می خواهد این انتقال یکی از اولویت های او باشد. رم درحال مذاکره با لیل است.

 

* رومانو: نیوکاسل اکنون امیدوار است که این هفته پس از تماس جدید با ایجنت اکیتیکه، این معامله را انجام دهد. مذاکرات در سمت بازیکن ادامه خواهد داشت و همه طرفین اکنون دوباره از تکمیل انتقال مطمئن هستند.

 

* رومانو: الساندرو فلورنزی در میلان خواهد ماند. تکمیل قرارداد با آ اس رم تمام شد، قرارداد با مبلغ کمتر از 3 میلیون یورو برای مدافع ایتالیایی بسته شد. توافقنامه ها به زودی امضا می شود.

 

* رومانو: تاکومی مینامینو تابستان امسال لیورپول را ترک خواهد کرد، برنامه ی او تغییر نکرده است. سه باشگاه مذاکراتی را برای بررسی انتقال دائمی احتمالی آغاز کرده اند. مینامینو به زودی تصمیم خواهد گرفت. قیمت مینامینو حدود 17 میلیون یورو خواهد بود.

 

* رومانو: مذاکرات بین استون ویلا و اشلی یانگ در حال انجام است و شانس بسیار خوبی برای ادامه همکاری در فصل آینده وجود دارد. بحث ادامه دارد اما احساس متقابل است.

 

* رومانو: تاتنهام قرار است سومین قرارداد خود را تکمیل کند: توافق برای پیوستن ایو بیسوما از برایتون انجام شد. همانطور که اولین بار توسط گری جاکوب گزارش شد. جزئیات نهایی در مورد پاداش ها و هزینه 26 میلیون یورویی بزودی حل می شود. اسپرز به بیسوما یک قرارداد پنج ساله پیشنهاد می کند.

 

* رومانو: لیدز بر سر شرایط شخصی با مارک روکا به توافق رسیده است‌ . قرارداد چهار ساله آماده است، بایرن 15 میلیون یورو می خواهد، اما مذاکرات بین این دو باشگاه به خوبی پیش می رود. جسی مارش روکا را می خواهد. احساسات مثبت در جلسات طرفین در حال پیشرفت است.

 

* رسمی: وینسنت کمپانی پس از جدایی از اندرلخت به عنوان سرمربی جدید برنلی منصوب شد. برنلی از ماه می با کمپانی توافق کرده بود و اکنون تکمیل شده است.

 

* رسمی: گابریل سیوفی سرمربی جدید هلاس ورونا است. این مربی ایتالیایی تا سال 2024 قرارداد امضا کرده است.

 

* دیمارتزیو: رم در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای انتقال زکی چلیک به ایتالیا است. مورینیو می خواهد این انتقال یکی از اولویت های او باشد. رم درحال مذاکره با لیل است.

 

* فابریتزیو رومانو: آنتونی بازیکنی است که اریک تن‌هاگ او را تحسین می‌کند و مطمئناً در گفتگوهای داخلی با باشگاه منچستریونایتد برای تابستان امسال به وی اشاره شده است. آژاکس هنوز منتظر دریافت پیشنهادات رسمی است. این وینگر برزیلی حتی قبل از حضور تن‌هاگ در اولدترافورد، از سوی استعدادیاب‌های من‌یونایتد زیر نظر گرفته شده بود. سایر تیم‌های بزرگ در اروپا نیز به خوبی از استعداد و پتانسیل آنتونی آگاه هستند.

 

* بیلد: رابرت لواندوفسکی در رو راهی پاریس ژرمن و بارسلونا قرار گرفته است.

 

* اسکای:  انتقال سادیو مانه به بایرن انجام خواهد شد، اما در 2-3 روز آینده عملی نمی‌شود. احتمالا در 6-9 روز بعد شاهد رسمی شدن آن باشیم. هنوز موانعی بر سر راه وجود دارند. مانه تنها بایرن را می‌خواهد و با باشگاه به توافق شخصی رسیده؛ قرارداد او حداقل 3 ساله خواهد بود. مبلغ موردانتظار: 30-40 میلیون به‌علاوه‌ی پاداش‌ها.

 

* اسکای: علاقه‌ لیدزیونایتد به مارک روکا جدی است. طرفین در آستانه‌ی توافق شخصی قرار دارند. قرارداد او تا 2026 خواهد بود! روکا می‌تواند پیوستن به لیدز را متصور شود. فرانکفورت دیگر گزینه‌ی او نیست. با توجه به خرید گراونبرخ و مذاکرات جدی‌ای که در مورد لایمر صورت گرفته، #بایرن می‌تواند اجازه‌ی خروج روکا را بدهد. لیدز و بایرن در حال مذاکره هستند.

 

* متئو مورتو: آنخل دیماریا، تا دادن جواب منفی به یوونتوس فاصله ای ندارد اما هنوز تماس رسمی میان او و تیم شکل نگرفته است اما به زودی انجام خواهد شد.

 


13 ژوئن

* کوپه: پیکه می خواهد در بارسلونا ادامه دهد و مطمئن است فصل فوق العاده ای خواهد داشت، ژاوی می تواند روی او حساب کند.

 

* گل: آرتورو ویدال هافبک 35 ساله و شیلیایی سابق یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا و اینتر با النصر عربستان به توافق رسیده است و در آستانه‌ انتقال به این تیم قرار دارد.

 

* کادناسر: بلینگهام یکی از اهداف رئال مادرید در تابستان 2023 است، این انتقال حدود 80 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

 

* رسمی: رایان گراونبرخ با قراردادی 5 ساله به بایرن مونیخ پیوست.

* مارکا: بازار نقل و انتقالات رئال مادرید مادرید هنوز تمام نشده است.

 

* توتو اسپورت: یوونتوس منتظر تصمیم نهایی آتالانتا در مورد دمیرال است تا تصویر واضح تری از نحوه حرکت در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به دست آورد. نیوکاسل به دنبال این مدافع ترکیه ای است.

 

رسمی: باشگاه چلسی گزینه‌ تمدید قرارداد بیلی گیلمور هافبک 21 ساله و اسکاتلندی خود را تا سال 2024 فعال کرد.

 

* منچستریونایتد و کریستال پالاس در رقابت برای جذب مالکوم ابیووی از دربی کانتی پیشتازند، مهاجمی با استعداد که متولد 2003 است. پالاس در کورس جذب این مهاجم پیشتاز است.

 

* مارکوس آلونسو بار دیگر در گفتگو با چلسی برنامه خود را برای ترک این باشگاه در تابستان تایید کرد. بارسلونا در حال حاضر بر سر شرایط شخصی با مارکوس به توافق رسیده است. بارسا منتظر قیمت نهایی است. در حالی که آزپیلیکوئتا هنوز پیشنهاد قرارداد دو ساله بارسلونا را در دسترس دارد.

 

* انتظار می رود در ساعات آینده اعلام رسمی‌انتقال رایان گراونبارخ به بایرن منتشر شود. گفته شده که امروز بعد از امضای قرارداد تا ژوئن 2027 وقت آن است. بیانیه باشگاه سرانجام پس از توافق در آوریل و در حال حاضر تکمیل شده است.

 

* هالند در مورد تصمیم خود برای پیوستن به منچسترسیتی: "من در انگلیس به دنیا آمدم، بنابراین در تمام عمرم هوادار من سیتی بودم، چیزهای زیادی در مورد باشگاه می دانم. اینجا کمی احساس می کنم در خانه هستم. من در بازی های سیتی زیاد بوده ام. همچنین فکر می کنم می توانم پیشرفت کنم و بهترین نتیجه را از بازی خود در سیتی بگیرم."

 

* منچسترسیتی رسما از خرید 60 میلیون یورویی ارلینگ هالند رونمایی کرد. او قراردادی 5 ساله به ارزش 375000 پوند در هفته امضا کرده است.

 

* عوامل پائولو دیبالا و اینتر این هفته دوباره باهم دیدار خواهند کرد تا به توافق کامل برسند، نراتزوری به او دستمزد 6 میلیون یورو در سال را پیشنهاد خواهند داد.

 

* باشگاه بایرن مونیخ مونیخ به تکمیل خرید سادیو مانه نزدیک‌تر شده و به زودی بر سر شرایط شخصی با وی به توافق می‌رسد. پیشنهاد جدید آماده ارائه برای دستیابی به توافق کامل با لیورپول است و مذاکرات در حال انجام است.

 

* به گزارش کوریره دلو اسپورت، دریس مرتنس می تواند به خرید جدید رم تبدیل شود. قرارداد ستاره بلژیکی در تابستان امسال به پایان می رسد و او تا تمدید قراردادش با ناپولی فاصله زیادی دارد.

 

* به نقل از دیلی میل، اینتر ممکن است پس از تنها یک فصل حضور در سری آ، دنزل دامفریس را از دست بدهد. مدافع کناری هلندی به دلیل حضور سرمربی جدید اریک تن هاگ، آماده جدایی از اینتر و پیوستن به منچستریونایتد است.

 

* گاتزتا دلواسپورت می‌گوید نیوکاسل امیدوار است یوونتوس و آث میلان را برای جذب نیکولو زانیولو از رم به چالش بکشد. ملی پوش ایتالیایی به امضای قرارداد جدید با رم نزدیک نیست و ممکن است در آینده نزدیک تصمیم به جدایی بگیرد اما هیچ پیشنهاد رسمی برای او وجود ندارد.

 

* یوونتوس در حالی که منتظر تصمیم آنخل دی ماریا است، به دنبال گزینه های جایگزین برای تقویت خط حمله خود است. کالچو مرکاتو ادعا می کند که دیوید نرس ​​به عنوان کاندیدای برتر یووه در صورت شکست دیماریا ظاهر شده است، اما آنها هنوز رویکرد رسمی برای او نداشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز