خبرگزاری کار ایران

در بهار امسال رقم خورد؛

دریافت و ارسال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۵۸

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افزایش ۳۷ درصدی دریافت و ارسال فرآورده‌های نفتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، امین روستایی در جمع خبرنگاران گفت: در ۹۳ روز ابتدایی امسال، ۶۷۳ میلیون لیتر سوخت از طریق نفتکش و خط لوله به انبار نفت ایثارگران رسیده و ۶۸۸ میلیون لیتر سوخت نیز از انبار ارسال و توزیع شده که مجموع عملیات دریافت و ارسال فرآورده از این انبار یک میلیارد و ۳۶۱ میلیون لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، ۳۶۵ میلیون لیتر بیشتر است.

وی گفت: در مجموع از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه عملیات بارگیری و ارسال انواع فرآورده‌های نفتی (بنزین، نفت‌گاز و نفت سفید) توسط ۲۳ هزار و ۷۹۱ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در بهار امسال، ۴۶۵ میلیون لیتر بنزین از انواع محلی، تدارکاتی و ارسال مستقیم از انبار نفت ایثارگران به مقاصد مصرف ارسال شده که در مقایسه با بهار سال گذشته ۷۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

روستایی با بیان اینکه سوخت‌های مایع بنزین و نفت‌گاز توزیعی در استان از استاندارد ملی برخوردارند، بر صرفه‌جویی بیش از پیش مردم در مصرف انواع حامل‌های انرژی برای داشتن هوایی بهتر و آینده‌ای درخشان برای اقتصاد آیندگان تأکید کرد.

روستایی گفت: به استثنای دارندگان خودرو‌های نوشماره و متقاضیان کارت‌المثنی که فاقد کارت سوخت شخصی بوده و در انتظار صدور کارت هستند، تمامی هموطنان تنها با کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های عرضه اقدام به سوخت‌گیری کنند.

وی گفت: همچنین فرآورده‌های نفت‌گاز و نفت سفید ارسالی از انبار در سه ماهه نخست امسال، به ترتیب ۲۰۵ میلیون لیتر و ۱۸ میلیون لیتر بوده که بدون وقفه و به موقع ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز