خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز؛

۱۳۱ باب جایگاه‌ عرضه فرآورده های نفتی و CNG در ارومیه فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۰۵

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از فعالیت ۱۳۱ باب جایگاه‌ عرضه فرآورده های نفتی و CNG در ارومیه جهت سوخت رسانی و ارائه خدمات به مسافران خبر داد.

احمد مجرد امروز در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها در آستانه تعطیلات نوروزی تشدید می شود، گفت:در حال حاضر جایگاه‌های سوخت توسط ۵ تیم نظارتی بازدید و نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان رصد می شود.

وی افزود: بازدیدهای کمی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، نصب تابلوهای پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق تلفن گویا ۰۹۶۲۷، خرید و ذخیره سازی به موقع فرآورده‌های نفتی توسط جایگاه داران و تعیین افراد کشیک در تعطیلات نوروز از جمله اقدامات انجام گرفته جهت پاسخگویی مطلوب به شهروندان در این ایام است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر میانگین مصرف روزانه بنزین در منطقه ارومیه یک میلیون ۴۰۰ هزار لیتر و میانگین مصرف روزانه CNG بالغ بر ۸۸۰ هزار متر مکعب است و پیش بینی می شود با افزایش سفرهای داخل استانی به شهرهای زرد و آبی و محدودیت‌های تردد بین استانی به شهرهای قرمز و نارنجی  مصرف بنزین در ایام تعطیلات افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز