خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

تعطیلی‌جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در سنندج/ اعتراض شهروندان به وجود آب در بنزین/ بررسی فرآورده عرضه شده برای کشف واقعیت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۱۶

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از نعطیلی جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در سنندج خبرداد.

به گزارش ایلنا، اکبر رشید نژاد گفت: جایگاه عرضه بنزین پاوان واقع در شهرک بهاران سنندج بدلیل ورود آب به داخل مخازن فرآورده نفتی از مدار خارج و تعطیل شد.

رشیدنژاد افزود: عصر دوشنبه بعد از گزارش چند شهروند مبنی بر آلودگی فرآورده نفتی عرضه شده در این جایگاه، بلافاصله کارشناسان این شرکت به محل مراجعه و اقدام به تعطیلی جایگاه کردند.

وی با بیان اینکه ماهیت ماده عرضه شده در این جایگاه آب است، گفت: کارشناسان و مهندسان شرکت پخش، هم اکنون در حال انجام آزمایش از فرآورده عرضه شده می‌کنند تا واقعیت مشخص شود.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خاطر نشان کرد: در صورت اثبات مقصر بودن جایگاه‌دار، وی باید به صاحبان خوردو‌هایی که بر اثر استفاده از این فرآورده دچار ضرر شده‌اند، خسارت پرداخت کند.

رشیدنژاد گفت: عوامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان دستورالعمل های حفاظت از مخازن و انبارها و حتی نفت کش ها را به جایگاه داران بارها ابلاغ کرده و بر حفاظت کامل از این مخازن و فرآورده های نفتی در جایگاه ها تأکید کرده است.

وی افزود: نتیجه آزمایش از مخازن فرآورده نفتی جایگاه مورد نظر بزودی اعلام و در اختیار رسانه ها قرار می‌گیرد و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز