خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان:

فروش بنزین در ظرف ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۶۳

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با تأکید بر اینکه فروش بنزین در ظرف ممنوع است، گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه سوری، فروش حتی یک لیتر بنزین در ظرف خلاف مقررات و کاری غیرقابل دفاع است و تبعات و جرائم این مهم به طور مستقیم متوجه مالک جایگاه است.

به گزارش ایلنا از همدان، امین روستایی اظهار کرد: سوخت مورد نیاز برای ایام پایانی سال ۱۴۰۱ و منتهی به تعطیلات عید نوروز پیش رو ذخیره‌‎سازی شده و آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به میهمانان و هم استانی‌ها در ۱۲۷ جایگاه عرضه سوخت پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم.

وی تصریح کرد: فرارسیدن ایام منتهی به پایان سال و افزایش مصرف بنزین لزوم توجه دقیق مسئولان و متولیان امر سوخت‌رسانی را در راستای اجرای مقررات نظام توزیع بنزین دوچندان می‌کند.

وی تکریم و رضایت مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در جایگاه‌ها و همچنین رعایت اکید دستورالعمل‌های جاری شرکت در امر توزیع را فصل‌الخطاب دانست و افزود: جایگاه‌داران در خط مقدم خدمت‌رسانی، آیینه تمام نمای شئون خدمت‌گزاری شرکت ملی پخش در عید پیش رو به هموطنان هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تعامل دو سویه و اثربخش مدیریت منطقه و مالکان جایگاه‌ها را منوط به حرکت دقیق ذی‌نفعان در چارچوب مقررات و ضوابط حاکم بر سیاست‌های تأمین و توزیع  فرآورده‌های نفتی دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بنزین در زمره کالاهای استراتژیک و دارای حساسیت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی است و مدیریت بهینه توزیع، تنها با نقش آفرینی تمام گروه‌های ذینفع و نظارت مسئولانه مالکان جایگاه ها و مجاری عرضه بر ضرباهنگ مصرف سوخت امکان‌پذیر می‌شود.

روستایی اظهار کرد: تلاش در راستای حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب شده بنابراین فروش مظروف بنزین در هر شرایطی اکیداً ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز