خبرگزاری کار ایران

ارسال ۶۰۰ هزار لیتر سوخت از استان همدان به مناطق زلزله زده خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۲۵

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با توجه به سرمای هوا و افزایش مصرف سوخت در مناطق زلزله زده، ۶۰۰ هزار لیتر فرآروده‌های نفتی از استان همدان به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

به گزارش ایلنا از همدان، امین روستایی افزود: در پی بروز چندبار زلزله در بخش‌هایی از استان آذربایجان غربی، ۶۰۰ هزار لیتر بنزین و نفت سفید از استان همدان به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه ارسال محموله‌های سوختی به این مناطق از مبدا انبار نفت ایثارگران منطقه همدان بوده است، گفت: در نشست مشترک کارگروه پایش عملیات سوخت رسانی و مدیریت کسب و کار مطرح شد تا برای پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم زلزله زده، سوخت مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این مناطق ارسال شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تاکید کرد: در این نشست موضوع سوخت رسانی فرا استانی مطرح و مورد بازنگری قرار گرفت و بنابر شرایط زمستان سرد منطقه در صدر برنامه عملیات قرار گرفت.

روستایی افزود: رسالت سوخت رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در هر شرایط باید یاریگر هموطنان باشد و وظیفه ماست تا به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

وی گفت: همه رانندگان کامیون‌های نفت کش که بارنامه مناطق زلزله زده را در دست دارند در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با مراجعه به انبار‌های نفت منطقه خارج از نوبت اقدام به بارگیری و حمل سوخت کنند.

مدیر منطقه همدان تصریح کرد: از نخستین ساعات بروز زلزله تا امروز بیش از ۶۰۰ هزار لیتر از انواع فرآورده سوختی شامل بنزین و نفت سفید از انبار نفت ایثارگران بارگیری و به مقاصد مصرف این مناطق اعزام شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز