خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

واحدهای صنعتی می‌توانند از مشعل سوخت دوم استفاده کنند/ قطعی موقتی برخی جایگاه‌های CNG برای ذخیره‌سازی گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۸۶

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان گفت: سوخت جایگاه‌های CNG حسب ابلاغ مراجع ذی‌صلاح با هماهنگی صورت گرفته با فرمانداران محترم و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان می‌شوند که این قطعی جایگاه‌ها موقتی و برای ذخیره سازی سوخت است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدصادق محبی‌نظرگفت: فرآیند تولید گاز متوقف نیست و تمامی صنایع باید با مدیر صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و اعضای مدیران بحران استان هماهنگ باشند.

وی افزود: در مهرماه سال جاری مؤکدأ به شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان لزوم ذخیره سازی سوخت دوم (جایگزین) و تجهیز واحدهای صنعتی و خدماتی به مشعل سوخت دوم را متذکر شدیم.

محبی‌نظر ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی به واحدهای متولی خود( صمت، جهاد کشاورزی و غیره) مراجعه نموده و مراکز تحویل سوخت دوم را پیگیری نمایند.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تعطیلی موقت برخی جایگاه های سوخت CNG گفت: این جایگاه ها سوخت دوم دارند و می‌توانند از آن، در جهت فرآیند تولید استفاده نمایند. همچنین سایر واحدهای تولیدی در صورت نداشتن سوخت دوم، باید در اسرع وقت موقتأ از طرف سرویس‌دهی شرکت گازرسانی موقت خارج گردند.

وی تأکید کرد: رانندگان محترم ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری می‌توانند از سایر جایگاه های عرضه سوخت استفاده نمایند.

محبی‌نظر اضافه کرد: سوخت جایگاه‌های CNG حسب ابلاغ مراجع ذی‌صلاح با هماهنگی صورت گرفته با فرمانداران محترم و شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان برخی جایگاه cng در راستای پایداری گاز بصورت موقت قطع می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز