خبرگزاری کار ایران

صرفه‌جویی ۳۵۰ هزار مترمکعبی گاز با کاهش ساعت کاری در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۵۲

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۱۷ مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده است، گفت: کاهش مصرف گاز به علت صرفه‌جویی در ادارات بوده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدصادق محبی‌نظر با اشاره به اینکه کاهش مصرف در ادارات باعث شده به تعادل و پایداری شبکه کمک شود، اظهار کرد: پایش ادارات و کاهش مصرف باعث صرفه جویی ۳۵۰ هزار مترمکعبی شده است.

وی تصریح کرد: میزان مصرف گاز در روز شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۱۷ مترمکعب بوده که نسبت به روز جمعه که ادارات تعطیل بودند، افزایش ۶۰۰ هزار مترمکعبی داشته است.

محبی‌نظر با تأکید بر اینکه با آغاز فصل سرما در راستای آمادگی حداکثری شرکت گاز تمهیدات و تدابیری انجام می‌دهد، بیان کرد: مانور سطح A به طور فراسازمانی با آتش‌نشانی و دستگاه‌های دیگر و استان های معین کردستان و کرمانشاه برگزار شد.

وی درباره کاهش فشار گاز در استان، افزود: دستگاه‌های کنترل فشار در CGS خروجی ثابتی دارند به طوری که ۲۵۰PSI بوده و در علمک‌های خانگی فشار گاز یک چهارم PSI است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اینکه سعی می‌کنیم اُفت فشار گاز نداشته باشیم، یادآور شد: فشار گاز شهری ثابت است اما در صورتی که مصرف افزایش پیدا کند امکان اُفت فشار وجود دارد بنابراین تأکید بر رعایت الگوی مصرف داریم.

وی با اشاره به وجود ۶۱۰ هزار مشترک خانگی گاز در همدان گفت: در حال حاضر به علت اولویت بخش خانگی میزان گاز صنایع را کاهش داده‌ایم این در حالیست که اگر هر یک از مشترکان خانگی روزانه یک مترمکعب از مصرف خود را کاهش دهند به اندازه کل صنایع فولاد و آجر صرفه‌جویی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز