خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد؛

افزایش ۷.۵ درصدی مصرف گاز در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۳۳

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش ۷.۵ درصدی مصرف گاز در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه دو میلیارد و ۴۷۳ میلیون مترمکعب گاز در استان همدان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۵ درصد افزایش دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدصادق محبی‌نظر در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش گازرسانی به نیروگاه همدان، اظهار کرد: تخصیص گاز به نیروگاه ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اشتراک پذیری بخش خانگی سه درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: در استان همدان ۶۶۰ هزار و ۸۷۹ مشترک گاز وجود دارد که از این تعداد، ۶۰۵ هزار خانگی و تجاری است.

محبی‌نظر با اشاره به وجود ۱۰ هزار کیلومتر خط انتقال و تغذیه گاز در استان، ادامه داد: همدان نخستین استان سبز کشور بوده به طوریکه ۱۰۰ درصد از جامعه شهری و ۹۹.۹ درصد از روستاهای استان گازرسانی شده است البته در ۲۵ روستای زیر ۲۰ خانوار استان به علت امکان مهاجرت معکوس درصدد گازرسانی هستیم.

وی یادآور شد: ۴۳۶ هزار و ۸۹۹ مشترک شهری، ۳۶ هزار و ۳۷۵ مشترک تجاری، ۶۱۰ هزار و ۴۲۲ مشترک خانگی و ۳۸۳۴ مشترک کشاورزی و صنعتی در استان همدان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه ۴۹ جایگاه CNG در استان همدان از گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: در سال‌جاری ۸۷۲۲ مشترک جدید از گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۰۴۵ صنایع عمده استان گازدار شده اند، خاطرنشان کرد: از ۱۱۰۸ صنایع موجود در استان ۶۱۷ صنعت گازرسانی شده، ۸۵ مورد در دست اجرا قرار دارد و ۱۳۰ مورد باقی مانده است، تا سال آینده پرونده گازرسانی به تمام شهرک های صنعتی استان بسته خواهد شد.

محبی‌نظر با بیان اینکه ۷۰ درصد از مصرف گاز استان در بخش خانگی است، یادآور شد: ۷۲ درصد از مشترکین خانگی استان همدان خوش مصرف هستند و شهرستان های کبودراهنگ و فامنین جزء مشترکین پرمصرف استان محسوب می شوند.

وی درباره پایش گاز ادارات استان همدان نیز اظهار کرد: ۴۶۰ مورد از ادارات دولتی استان پایش شده و چندین مورد اخطار صادر شده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند پاسخگو باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان بیان کرد: بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح منجر به صرفه جویی ۱۷ تا ۲۱ درصدی می شود که پیشنهاد دادیم شروع کار ادارات از ساعت ۹ صبح باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز