خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کاهش تراز تولید بنزین در کشور دلیل اصلی محدودیت سوختگیری روزانه خودروها

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۶۱

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه دلیل اصلی محدودیت سوختگیری روزانه خودروها را کاهش تراز تولید بنزین در کشور عنوان کرد.

احمد مجرد در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در مصرف بنزین در هر نوبت سوخت‌گیری، اظهار کرد: این طرح به‌منظور بهینه سازی مصرف بنزین در دستور کار قرارگرفته و علاوه بر آذربایجان‌غربی در کل کشور در حال اجرا است.

مجرد بیان کرد: دلیل اصلی  اجرای این طرح را   کاهش تراز تولید بنزین در کشور عنوان کرد و گفت: این طرح  نخست  آذربایجان‌غربی به صورت پایلوت اجرا و پس از آن در کل کشور اجرایی شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه  ارومیه ادامه داد: هدف از سهمیه‌بندی بنزین علاوه بر بهینه سازی  مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق بود که این طرح تاثیر بسزایی در مصرف سوخت بنزین داشته است.

وی با بیان اینکه همچنین این محدودیت باعث کاهش استفاده از کارت‌های آزاد بنزین در جایگاه‌های سوخت می شود گفت: بنابراین مردم از کارت‌های خود برای سوخت‌گیری استفاده می کنند تا کارت های آزاد عاملی برای انحراف خارج از شبکه و قاچاق سوخت از استان نشود.  

مجرد با بیان اینکه سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خودروهای شخصی پابرجا است، گفت: هر کارت بنزین در روز می‌تواند ۳۰ لیتر سوخت‌گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز