خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان بهزیستی کشور:

توانمند سازی و دوستدار خانواده دو راهبرد مهم سازمان بهزیستی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۳۹

معاون سازمان بهزیستی کشور توانمند سازی افراد و دوستدار خانواده بودن را دو سیاست راهبردی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد و ادامه داد: اگر افراد جامعه را از همان نخست به سمت توانمند شدن سوق دهیم بر بسیاری از مشکلات فائق خواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حبیب الله مسعودی فرید شامگاه امروز در جشن میلاد حضرت زهرا (س) روز زن و مادر که از سوی بهزیستی مازندران در ساری برگزار شد نقش زنان را در اجتماع و خانواده بی بدیل دانست و اظهار کرد: زنان در جامعه و اجتماع از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

وی به نقش اثر گذار زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:زنان در دفاع مقدس نیز  نقش خوبی ایفا کردند که قابل تقدیر است.

معاون سازمان بهزیستی کشور گفت: زنان سرپرست خانوار از جمله زنانی هستند که علاوه بر نقش مادری سرپرست خانوار نیز بوده و قهرمانان زندگیشان هستند.

وی توانمند سازی افراد و دوستدار خانواده بودن را دو سیاست راهبردی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد و ادامه داد: اگر افراد جامعه را از همان نخست به سمت توانمند شدن سوق دهیم بر بسیاری از مشکلات فائق خواهیم آمد.

فرید افزود: اگر تاثیر این سیاست ها بر ارتقاء کیفیت زندگی ما اثربخش باشد مورد حمایت قرار می گیرد، اگر منجر به اثرات نامطلوب در حوزه خانواده ها شود ، حمایت نمی شود.

وی افزود: امیدواریم با این دو رویکرد توانمند سازی افراد و دوستدار خانواده گام های موثرتری برداریم.

معاون سازمان بهزیستی کشور به راه اندازی سامانه اورژانس اجتماعی برای نخستین بار در مازندران خبر داد و گفت: فاز اول این سامانه امروز در استان مازندران افتتاح شد و بنا داریم پس از آن در کشور توسعه دهیم.

سامانه اورژانس اجتماعی امروز برای نخستین بار در کشور در استان مازندران راه اندازی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز