خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای تأمین قائم شهر مطرح شد؛

با اخذ تسهیلات 20 میلیارد ریالی حقوق کارگران نساجی به روز میشود

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۶۴۹

مهدی علم بیگی اظهار امیدواری کرد: با تزریق 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی علاوه بر اینکه مشکل مرتفع می شود ما می توانیم پس از این حقوق را به روز نماییم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر جلسه شورای تأمین با هدف پیگیری 4 ماه حقوق معوقه کارگران نساجی مازندران عصر امروز در فرمانداری قائم شهر برگزار شد.

علیرضا یونسی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: سیاست دولت حمایت همه جانبه از کارگران و تولید کنندگان است و هرکمکی که لازم باشد جهت توسعه و برطرف کردن مشکلات کارخانه نساجی مازندران انجام می دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی  استانداری مازندران افزود: از سرمایه گذار انتظار داریم با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مشکلات حقوقی کارگران را برطرف نماید.

وی ضمن درخواست از سرمایه گذار و مدیریت کارخانه مبنی بر پرداخت یکماه حقوق معوقه کارگران در روزهای آینده خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا با دستورات استاندار و رایزنی نمایندگان مجلس و پیگیری های همه جانبه فرماندار قائم شهر، 20میلیارد ریال تسهیلات برای برطرف سازی مشکلات مالی نساجی مازندران اختصاص یابد.

حسینی نماینده مردم قائم شهر و حوزه انتخابیه در ادامه با بیان اینکه از ابتدا به اهمیت موضوع بازاریابی و فروش محصولات به سرمایه گذار تذکر داده بودیم اظهار داشت: با بازرگانی مناسب و برنامه ریزی صحیح در مسیر تولید محصولات با کیفیت می توان از بحران خارج شد.

وی ضمن انتقاد از سرمایه گذار و رابطه ضعیفش با نمایندگان حوزه انتخابیه گفت: علی رغم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر ریاست جمهور و فک پلمپ دستگاههای چاپ و رنگرزی هنوز مدیریت کارخانه از این دستگاهها استفاده نکرده است.

در ادامه دیگر نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما نمایندگان صدای مردم و پیگیر مطالبات به حق مردم هستیم تصریح کرد: کارگران باید به حق و حقوق خود برسند و مدیریت کارخانه موظف به پرداخت مطالبات کارگران است و ما نیز در این راستا به وی کمک خواهیم نمود.

کمال علیپور خنکداری با بیان اینکه دولت در آن زمان بر اساس شرایط و مبنی اصل خصوصی سازی، کارخانه نساجی مازندران که یک برند کشوری بود به بخش خصوصی واگذار کرد افزود: سرمایه گذار موظف است نساجی را به سمت توسعه سوق دهد.

فرماندار قائم شهرنیز با بیان اینکه کارگر بواسطه کاری که انجام می دهد مطالبه حقوق می نماید و اعتراض به تعویق 4 ماهه دستمزد حق مسلم آنهاست اظهار داشت: این اعتراض نباید بصورت تجمع، دسته روی و ایجاد مزاحمت برای مردم باشد.

مهدی محمدی تصریح کرد: به بازنشستگان نساجی قول دادم که برای رسیدن به مطالباتشان تلاش می کنم با کمک استاندار و نمایندگان این مهم انجام پذیرفت.

وی افزود: در صورت همکاری و معرفی نماینده، پیگیر معوقه 4 ماهه کارگران خواهم بود.

در خاتمه سرمایه گذار کارخانه نساجی مازندران با بیان اینکه  کارخانه چند ماه با توقف تولید مواجه بود اظهار داشت: مشکلاتی که تحریم های ظالمانه بر اقتصاد و نقدینگی بازار وارد آورد باعث شد نتوانیم چند ماه، حقوق کارگران را پرداخت نماییم.

مهدی علم بیگی اظهار امیدواری کرد: با تزریق 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی علاوه بر اینکه مشکل مرتفع می شود ما می توانیم پس از این حقوق را به روز نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز