خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

همه باید کمک کنیم تا کارگران به حقوق خود برسند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۷۱

تمام تلاش ما اینست تا در قبال این تهاتر هم مطالبات کارگران پرداخت گردد و هم ۴۰ درصد این ملک برای انجام خدمات عمومی به شهروندان اختصاص یابد.

فرماندار قائم شهر گفت: پس از آنکه سرمایه گذار شرکت نساجی عنوان کرد توان پرداخت بدهی انباشته شده به بانک را ندارد بانک ملی هم آنرا بابت طلب خود تهاتر کرده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری قائم شهر، مهدی محمدی در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در خصوص آخرین وضعیت پیگیری مطالبات کارگران بازنشسته شرکت نساجی مازندران اظهار داشت: کارگران نساجی سالها کار کردند و امروز حقوق معوقه خود را مطالبه می کنند و همه باید کمک کنیم تا آنها به حق خود برسند ولی متاسفانه بعضی ها بدنبال استفاده ابزاری از کارگران هستند.

وی افزود: بانک ملی ایران ۲۰ میلیارد تومان به کارخانه نساجی وام پرداخت کرد و امروز به ۷۳ میلیارد تومان تبدیل گردید کارخانه در سال ۸۶ به خارج از شهر در جاده علامه طبرسی(جاده نظامی) منتقل شد و در حال حاضر ۳۵۰ کارگر مشغول کار هستند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه بحثفروش زمین مطرح نیست، اذعان داشت: پس از آنکه سرمایه گذار شرکت نساجی عنوان کرد توان پرداخت بدهی انباشته شده به بانک را ندارد بانک ملی هم آنرا بابت طلب خود تهاتر کرده است.

محمدی، ادامه داد: تمام تلاش ما اینست تا در قبال این تهاتر هم مطالبات کارگران پرداخت گردد و هم ۴۰ درصد این ملک برای انجام خدمات عمومی به شهروندان اختصاص یابد.

فرماندار قائم شهردر پایان به مطلب پایگاه خبری وارش اشاره کرد و اظهار داشت: من به خبرنگار این سایت گفتم که آمار تعداد بیکاران اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کامل نیست چون همه متقاضیان و نیروهای جوان در اداره کار ثبت نام نمی کنند، ولی متاسفانه مدیران این سایت برداشت خودشان ازاین جمله را تیتر کردند که معتقدیم این کار درست نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز