خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در گفت و گو با ایلنا:

پتروشیمی می تواند شرق مازندران را از بیکاری نجات دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۹۷

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی سرمایه‌گذاری مفید برای اشتغال جوانان شرق مازندران است و امیدواریم به زودی عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی در بهشهر آغاز شود.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در مازندران اظهار کرد: شرق مازندران از شرایط مناسبی در بخش اشتغال برخوردار نیست و باید فکر اساسی در این بخش انجام شود و پتروشیمی می تواند شرق مازندران را از بیکاری نجات دهد.

وی افزود: پتروشیمی مازندران در بهشهر با بودن مجوزهای مختلف و مصوبه دولت،  برای بررسی توسط قوه قضاییه متوقف شد و اکنون هم منتظر نظر و حکم نهایی قضایی برای اجرای مجدد است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی سرمایه گذاری مفید برای اشتغال جوانان شرق مازندران است، خاطرنشان کرد: مردم شرق مازندران با دارا بودن بیشترین درصد بیکاری استان سالیان سال است که از این مشکل رنج‌ می برند و پتروشیمی می تواند مشکلات بیکاری را برطرف کند.

شریعتی افزود: احداث پتروشیمی در بهشهر یک سرمایه گذاری ضروری و لازم برای شرق مازندران است و برای افزایش سهم بری جوانان و اشتغال مهم و ضروری است.

نماینده‌ مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: امیدواریم که بزودی عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی آغاز شود تا با بیکاری در منطقه خداحافظی کنیم.

وی یادآور شد: عملیاتی شدن پتروشیمی امیرآباد مهم ترین خواسته ماست و ابهامات را سازمان بازرسی شفاف به رئیس جمهور ارائه داد و امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز