خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی:

مدیر توانمند، کارآفرین و خالق ثروت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۱۰

ایرج عبدی برضرورت حضور مدیران توانمند و متخصص در راس امورتاکید کرد و گفت: مدیر توانمند از کارخانه و دانشگاه مفیدتر است چراکه این افراد کارآفرین و خالق ثروت هستند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حضور مدیران توانمند و متخصص در راس امور اظهار داشت: مدیر توانمند از کارخانه و دانشگاه مفیدتر است چراکه این افراد، کار آفرین، خالق ثروت و موجب افزایش اشتغال هستند.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، ایرج عبدی امروز پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر بیرانشهر در استانداری لرستان افزود: وجود مدیران توانا و برنامه ریزی صحیح در اجرای طرح ها، توسعه همه جانبه واشتغال را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از مشکلات و محرومیت های لرستان از نبود برنامه ریزی مناسب و نداشتن شناخت از فرصت ها و تهدیدها است.
وی با تاکید بر ضرورت حضور مدیران توانمند و متخصص در راس امور، اظهار داشت: مدیر توانمند از کارخانه و دانشگاه مفیدتر است چراکه این افراد خالق کار آفرینی، ثروت و اشتغال هستند.

وی با اشاره به تلاش و اقدامات مفید برخی مدیران استان تصریح کرد: برخی مدیران تنها به دنبال گرفتن امکانات و اعتبار هستند و این در حالی است که برنامه ریزی درست و کارشناسی رونق اقتصادی و ارتقاء سطح جامعه را به دنبال دارد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه مناطق محروم استان، گفت: خدمات خوبی در خصوص رسیدگی به مناطق گل سفید و علی آباد در قبل شده است که در حال حاضر نیز مناطقی مانند دره گرم و فلک الدین خرم آباد در دستور کار قرار گرفته است.

ایرج عبدی با اشاره به تلاش در عمران و آبادی شهرهای کوچک استان اظهار داشت: بیرانشهر نیازمند اقدامات زیر ساختی و کارشناسی است چراکه با اینگونه اقدامات در این شهرها جلوی مهاجرت و تغییر جهت زندگی مردم گرفته می شود.

وی با اشاره به معظل بیکاری در استان افزود: درصورت اقدامات اشتغالزایی در استان و تشویق جوانان متخصص و بیکار به طرحهای در آمد زا گام بلندی در این زمینه برداشته خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور سرمایه گذاران در استان و ایجاد سرمایه گذاری اظهار داشت: امید است با مدیریت جهادی و کارشناسی در این زمینه بازار کسب و کار در مناطق محروم استان رونق گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز