خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

اقدامات شهید بروجردی اقدام مردم‌پایه و مبتنی بر جهاد تبیین بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۲۹

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: اقدامات شهید بروجردی اقدام مردم‌پایه و مبتنی بر جهاد تبیین بود.

به گزارش ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز دوشنبه - یک خرداد ماه -در آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت مسیح کردستان شهید محمد بروجردی با بیان اینکه جامعه امروزی بیش از هر زمانی نیازمند معرفی الگوهای انقلاب اسلامی است و باید قدر داشته‌های این کشور را بدانیم، اظهار داشت :هر کارخانه‌ای محصولی دارد و برتر بودن آن به تکنولوژی و برند آن است و مکتب اسلام، امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی تولیداتی داشته که در دنیا مانندی ندارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به جایگاه ویژه شهید محمد بروجردی، گفت: این شهید در ابتدا در کشوری دیگر آموزش دوره‌های چریکی می‌بیند در حالی که آموزش‌های نظامی در اختیار تفکرات کمونیستی و بلوک شرق بود شهید بروجردی از همان ابتدا دلباخته اسلام بوده است و دست از دامن ولایت بر نمی‌دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ارتباط صمیمی شهید بروجردی با علما و روحانیت اشاره و تصریح کرد: این شهید والامقام به جایگاهی می‌رسد که از بنیانگذاران سپاه بوده و ملقب به مسیح کردستان می‌شود.

معاون رئیس جمهور با یادآوری اینکه در اوایل انقلاب که هر روز حوادثی رخ می‌داد و دشمنان چشم طمع به کشور و مرزها داشتند شهید بروجردی احساس مسئولیت می‌کند و با صلابت در راه دفاع از مرزهای کشور بویژه در کردستان مجاهدت می‌کند، گفت: غیرت بروجردی‌ها در ابتدای انقلاب توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهید بروجردی اقدام مردم‌پایه و مبتنی بر جهاد تبیین بود، اضافه کرد: مسیح کردستان، رفتار عمارگونه داشت و در کردستان ایستاد تا مردم به صداقت او اعتماد کامل پیدا کردند و محبوب قلب‌ها شد

قاضی‌زاده با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و اقدامات شهید بروجردی در جامعه‌‌ای بود که شبهات آن را گرفته، دشمنان ذهن مردم را آلوده کرده بودند و گروهک‌ها در حال توطئه بودند، گفت: کار شهید بروجردی ابتدا جهاد تبیین برای بازسازی ذهنی فکری و بعد از آن برخورد با ضدانقلاب بود.

رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه شخصیت کاریزماتیک شهید بروجردی در شرایط ابتدای انقلاب با وجود گروهک‌های تروریستی سبب اتحاد مردم شد تا جایی که مردم برای دفاع از کشور، پیش‌مرگه می‌شدند، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن می‌خواهد جای جلاد و شهید را جابجا کند شهید بروجردی‌ها نسخه شفابخش کشور هستند که در آزمون‌‌های سخت با صبر و اقتدار ایستادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز