خبرگزاری کار ایران

کازانی به ایلنا خبر داد:

آغاز به کار مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح 2 در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۲۷

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک از آغاز به کار مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح 2 در این شهرستان خبر داد.

یوسف کازانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو از فردا در شهرستان آبیک فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: از سوی مرکز مشاوره و روانشناسی سطح دو شهرستان آبیک در زمینه خدمات تخصصی روانشناسی درمانی در زمینه‌های کودک و نوجوان، ازدواج، خانواده، طلاق، اعتیاد، مشاوره فردی و غیره به مردم ارائه می‌دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ادامه داد: این مرکز در راستای  پیشگیری و با هدف آموزش و آگاهی، انتخاب‌های مناسب، آگاهانه و بالغانه، رشد و شکوفایی فردی و اجتماعی  و حال خوب و همچنین درمان اختلالات خلقی،اضطراب، وسواس و غیره، زوج  درمانی، اعتیاد و طلاق فعالیت خواهد داشت.

کازانی با اشاره به وجود پنج نیرو در مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو شهرستان آبیک شامل نیرو یک خدمه و چهار روانشناس در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز پیشگیری تا درمان اختلالات روانی و مشکلات خانوادگی و مسائل دیگر است.

وی اضافه کرد:  مجوز فعالیت مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان آبیک صادر شده و زمان فعالیت این مرکز روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 15الی20عصر است.

این مسئول اذعان کرد: برای حضور افراد نیازمند در مرکز مشاوره و روان‌شناسی سطح دو شهرستان آبیک، 100 درصد از سوی اداره بهزیستی تعرفه یاری برگ در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز