خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل استان خبر داد؛

۲ هزار و ۳۸۹ تن بار بیش از حد مجاز در راه های قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۹۰

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:۲ هزار و ۳۸۹ تن بار بیش از حد مجاز از ناوگان باری در راه‌های قزوین شناسایی شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، علیرضا معیری‌پور با اعلام این خبر گفت: ۲هزار و ۳۸۹تن بار بیش از حد مجاز توسط گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای سال جدید تاکنون در راه‌های استان شناسایی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در طی این مدت با انجام بازرسی از ۲هزار و ۵۰۵دستگاه خودرو، ۵۷۸ دستگاه به دلیل حمل بار بیش از حد مجاز متخلف شناخته شدند.

وی اضافه کرد: حمل بار اضافه بر ظرفیت وسایل نقلیه علاوه بر خطر‌های ناشی از بروز سوانح و تصادف‌های جاده‌ای، موجب آسیب به راه‌های ارتباطی می‌شود و به همین منظور با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

معیری‌پور ادامه داد:کامیون‌هایی که بار اضافه بر ظرفیت تعیین شده حمل می‌کنند توسط پلیس راه متوقف و گزارش مقدار اضافه بار و مسافت حمل شده برای بررسی و تصمیم گیری درباره راننده متخلف به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در این مدت علاوه بر انجام ۲۷۵گشت کنترل جاده‌ای اضافه تناژ و عدم صحابت بارنامه با انجام ۱۵۷گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک، ۶۸۰ناوگان حمل مواد خطرناک مورد بازدید کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز