خبرگزاری کار ایران

با نصب حفاظ میانی؛

جاده بهرام آباد-باراجین قزوین ایمن سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۵۴۴

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ایمن سازی یک نقطه پر حادثه در جاده بهرام آباد-باراجین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین دشتدار با اعلام این خبر گفت: ایمن سازی نقطه پر حادثه در جاده "بهرام آباد-باراجین" با نصب حفاظ میانی و همچنین نصب روشنایی به طول ۶۵۰ متر انجام شد.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: ۱۵ نقطه پرتصادف مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در اسفندماه پارسال به صورت رسمی ابلاغ و دستور آشکارسازی و ایمن سازی آن‌ها صادر شد.

دشتدار بیان کرد: قرار شد که تا پایان امسال اصلاح ۶ نقطه از این نقاط مصوب در دستور کار قرار بگیرد که نیمه نخست امسال ۳ نقطه پرتصادف در آزاد راه "قزوین-زنجان"، محدوده "نجف آباد و بافه" و ابتدای محور "آبیک-کمال آباد" ایمن سازی شد.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تا پایان امسال با تایید پلیس راه، رفع نواقص ۳ نقطه پر تصادف دیگر در دستور کار است.

وی افزود: بر اساس گزارشات مردمی و پلیس راه یک سری نقاط پرحادثه‌ی دیگری شناسایی و در همین راستا برای اصلاح جاده "بهرام آباد-باراجین" اقدام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز