خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار صورت گرفت؛

اجرای طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی بار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۴۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز اجرای طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی بار در استان با همکاری پاسگاه‌های پلیس راه برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی افزود: این طرح برای نخستین بار همزمان با سراسر کشور در قزوین آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، کاهش میزان تخلفات ناشی از اضافه بار، عدم بر هم زدن تعادل وسایل نقلیه سنگین باری و عدم تخریب بستر راه‌‌ها از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل می‌توان به کنترل تخلفات اضافه بار در مقابل پاسگاه‌های پلس راه، فعال کردن گشت‌های مشترک سیار کنترل اضافه بار به ویژه در مسیرهای منتهی به معادن و دپوی مصالح ساختمانی اشاره کرد.

این مسئول گفت: سالانه بخش زیادی از راه‌ها بر اثر حمل اضافه بار و تردد بارهای غیراستاندارد از بین می‌رود که خسارت‌های سنگینی به کشور وارد می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:حمل بار بیش از ظرفیت مجاز علاوه بر تخریب جاده‌ها موجب افزایش میزان تصادفات می‌شود و استقرار بازرسان و تقویت کنترل و نظارت میزان حمل بار در راه‌ها و زیرساخت‌های نوین از جمله باسکول‌های پیشرفته از راه‌های کاهش میزان تخلفات اضافه تناژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز