خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

ذخیره سازی 30 هزار تن نمک و ماسه برای بازگشایی راه‌های قزوین در زمستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۸۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در عملیات راهداری زمستانی امسال ۳۰ هزار تن نمک و ماسه ذخیره سازی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جواد حق لطفی گفت: امسال ۳۵۰ راهدار به‌همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در قالب ۲۴ تیم برای انجام عملیات راهداری زمستانی در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین مستقر خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه‌ داد: در آستانه شروع بارش‌های پاییز و زمستان اقدامات مربوط به تهیه و حمل ماسه و نمک زمستانی و ذخیره آن در پایگاه‌ها و همچنین آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و تجهیز و تعمیر نمک‌پاش‌ها و دستگاه‌های برف‌روب و بررسی مخازن و خرید سوخت به‌طور مستمر از سوی این اداره کل در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین با دارا بودن بیش از 6 هزار کیلومتر راه اعم از راه‌های شریانی و اصلی، فرعی و روستایی 11 گردنه برف‌گیر به طول 163 کیلومتر دارد و در مجموع 4 هزار و 960 کیلومتر از راه‌های آن به‌طور مستقیم تحت‌تأثیر عملیات راهداری زمستانی قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد، پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز