خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان خبر داد؛

پرداخت 126 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۹۵

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در استان قزوین گفت: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته 50 میلیارد و در سال جاری 126 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که افزایش سه برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود نصرتی در نشست مطبوعاتی کمیته همیاری چهل و چهارمین فجر انقلاب که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد، گفت: در سال جاری30 میلیارد هم تسهیلات آماده پرداخت داریم و با این میزان میزان تسهیلات پرداختی تا سه برابر افزایش داشته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در استان قزوین ادامه داد: 122 میلیارد در حوزه اشتغال و یک میلیارد و 400 وام ضروری و 908 فقره تسهیلات پرداخت شده، همچنین میزان اعتبار اشتغال روستایی 115 میلیارد تومان بود که 89 میلیارد  آن پرداخت شده و 78 درصد عملکرد مثبت دارد.

وی بیان کرد: تفاهم نامه‌ها در دو قالب ملی و محلی صورت می‌گیرد و  براساس تفاهم نامه‌های صورت گرفته در استان برای پرداخت 9 میلیارد برای آسیب دیدگان کرونا، 9 میلیارد برای ناوگان تاکسیرانی  و 25 میلیارد برای احیا و داربستی کردن باغات انگور تاکستان تفاهم نامه منعقد شده است.

این مسئول افزود: 67 فقره  تسهیلات برای صندوق خرد محلی پرداخت شده و 100 فقره هم در دستور کار قرار دارد در برای خوشه کفش، صنایع فلزی و توربافی، بوم‌گردی و پرورش گل محمدی هم تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: با بررسی صورت گرفته در حوزه احیا اشتغال‌های خرد، 41 درصد پروژه‌های غیرفعال و نیمه فعال مشکل نقدینگی داشتند که پرداخت تسهیلات به بخشی از این مشکلات کمک می‌کند و در پرداخت تسهیلات اولویت با افراد بیکار است؛ البته تسهیلات در قالب کارفرمایی هم در برنامه‌ها قرار دارد.

نصرتی گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور هم تاکنون 70 درصد اعتبار تخصیص پردا کرده و  به 179 نفر وام ضروری پرداخت شده که 13 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز