خبرگزاری کار ایران

دستیار رئیس جمهور:

کلید حل مشکلات وابسته به حضور مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۸۶

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت گفت: حضور مردم در حل مشکلات نقش اساسی دارد و اگر مردم بخواهند شاهد حل بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید احمد عبودتیان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: مردم باید با اراده خود از انقلاب دفاع کنند و با زور و اجبار امکان به صحه آمدن مردم وجود ندارد.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت ادامه داد: در چله دوم انقلاب حرکت عمومی و نقش مردم در عرصه‌های مختلف پررنگ است و این موضوع توسط رهبری هم مورد تاکید قرار گرفته است و باید برای حلقه‌های میانی که در این حوزه موثر هستند برنامه ریزی شود.

این مسئول عنوان کرد: مردم سالاری و مردی سازی دولت از ارکان اصلی تحقق دولت اسلامی است که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار دارد.

وی با تاکید بر نقش مردم و گروه‌های مردمی در حل مشکلات گفت: دشمن از فرصت‌های مختلف برای اجرای نقشه‌های خود استفاده می‌کند و برای مقابله با این شرایط باید از ظرفیت نیروهای مردمی بهره برد.

عبودتیان اظهار کرد: در ناآرامی‌های اخیر هم شاهد این هستیم که بیشتر مردم همراه با اغتشاشگران نیستند اما مشکل در این است که مابقی مردم در مخالفت با آن‌ها اقدامی انجام نداده‌اند و برای حل این موضوع هم به حضور مردم در صحنه نیاز داریم.

وی ادامه داد: حلقه‌های میانی پس از آگاهی نسبت به مسابل باید با ابتکار خود زمینه حضور مردم در صحنه ر ا فراهم کنند.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت گفت: مردمی سازی عرصه فرهنگ هم از مارد دارای اهمیت است و قزوین با آغاز این کار، در این حوزه یک استان پیشران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز