خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

زیرساخت‌های ورزشی قزوین توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۹۱

استاندار قزوین گفت: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان برنامه ریززی شده و در سفر رئیس جمهور هم اعتبارات خوبی در این حوزه جذب شد؛ البته توزیع امکانات ورزشی باید عادلانه باشد و تمام مناطق بویژه مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در تجلیل از مدال آوران بازی‌های کشورهای اسلامی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: قزوین از استان‌هایی است که از ظرفیت‌های انسانی خوبی برخوردار است و در حوزه ورزش هم شاهد وجود شخصیت‌های برجسته در این حوزه هستیم.

استاندار قزوین ادامه داد: جایگاه ورزشی استان از نظر تعداد قهرمانان و ورزشکاران با استان‌هایی که جمعیت و امکانات بیشتری دارند یکی است و با توجه به این ظرفیت‌ها باید با حمایت از آن‌ها زمینه شکوفایی بیشتر را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیاز داریم که مدیران استان حمایت از ورزشکاران را به طور جدی مورد توجه قرار دهند، حمایت از مدال آوران و حل مشکلات آن‌ها در دستور کار مدیران استان است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: از ظرفیت قانونی موجود برای به کارگیری قهرمانان ورزشی در دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهیم کرد.      

وی اظهار کرد: یکی از ضعف‌های حوزه ورزش در استان ضعف در زمینه زیرساخت‌های اقامتی است و نیاز داریم به این مووضع توجه ویژه داشته باشیم.

اعلایی ادامه داد: با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی می‌توان ظرفیت‌های استان را معرفی کرد، همچنین برای حمایت بیشتر از ورزش کمیته اقتصاد ورزش در استان راه اندازی شده و می‌توان از ظرفیت تولیدکنندگان برای تعالی ورزش به کار گرفت.

استاندار قزوین گفت: یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت استان ارتقا و تعالی ورزش است و حمایت کنندگان ورزش از حمایت مدیریت استان هم برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز