خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل کارگروه برای بررسی مشکلات شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۹۶

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخی مسائل و مشکلات در شهرستان البرز در حوزه‌های مختلف وجود دارد و باید کارگروهی در شهرستان تشکیل شود و این مشکلات اداری مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در نشست شورای اداری شهرستان البرز که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: حل برخی مشکلات شهرستان البرز نیازمند چاره اندیشی است و قطعاً دستگاه قضایی نیز به فراخور موضوعات پیگیر حل و فصل مسائل خواهد بود، تا مسئولان شهرستان در کمال آرامش در خدمت مردم باشند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین عنوان کرد: در حوادث و ناآرامی‌های اخیر بیشتر افراد دستگیر شده در همان شب‌های ابتدایی اعلام ندامت و پشیمانی کردند، زیرا بسیاری از آ‌ن‌ها هیچگونه هدفی نداشتند و تحت تاثیر فضای مجازی و سلبریتی‌ها قرار گرفته بودند و بسیاری از آن‌ها با رافت اسلامی و اخذ تعهد آزاد شدند.

این مقام قضایی استان یادآور شد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و گاهی نقدها نیز وارد است، اما با همه مسائل و مشکلات باید پایبند به حفظ نظام در هر شرایطی باشیم و نباید با اقدامات خود آب در آسیاب دشمنان نظام بریزیم و باید شرایط کشور را به خوبی برای جوانان تبیین کنیم تا فریب دشمنان را نخورند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر 236 نفر از ماموران و مدافعان امنیت در استان قزوین مجروح و مصدوم شدند و برخی مسائل و مشکلات برای آن‌ها ایجاد شد و به همین خاطر ما نیازمند قوانین خاص در شرایط خاص هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز