خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدارس هیأت امنایی کشور 25 درصد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۳۳

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر یک میلیون و 100 دانش‌آموز در مدارس هیأت امنایی در حال تحصیل هستند و تا دو سال آینده تعداد این مدارس تا 25 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد محمودزاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: عمل به سند تحول بنیادین در سال‌های گذشته مورد غفلت قرار گرفته است اما در دولت جدید این موضوع مورد توجه است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت مدارس غیرانتفاعی عنوان کرد: ساماندهی مدارس غیردولتی از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا 12 برنامه تدوین شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: استفاده از نیروی انسانی که از نظر عملمی و اخلاقی و عقیدتی توانا باشد هم باید مورد توجه قرار گیرد و با داشتن این نیروها می‌توان شاخص‌های کمی و کیفی ارزش‌های جامعه اسلامی را ارتقا داد.

وی بیان کرد: درحال حاضر 2 میلیون و 200 هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی کشور در حال تحصیل هستند.

این مسئول ادامه داد: همچنین تعداد معلمانی که در مدارس غیردولتی تدریس می‌کنند هم بیش از 300 هزار نفر است.

محمودزاده گفت: با استفاده از ظرفیت شوراها می‌توان برای رفع مشکلات و چالش‌ها قدم برداشت و مصوبات شورای آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و اجرایی شدن سند تحول بنیادی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز