خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

دولت تاکنون همراهی بسیار خوبی را با آموزش و پرورش داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۹

دولت تدبیر و امید تا کنون همراهی بسیار خوبی را با آموزش و پرورش داشته است و امیدواریم در ادامه این همکاری‌ها اثر بخشی آن را در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش شاهد باشیم.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تحقق برنامه‌های سند تحول بنیادین نیازمند برنامه جدی هستیم و به طورحتم تحقق کامل آن سالهای سال به طول خواهد انجامید.

به گزارش خبرنگارایلنا، علی اصغر فانی در مراسم تودیع و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: با توجه به فاصله‌ای که بین دانش آموزان و حاکمیت افتاده است باید با برنامه‌ریزی این فاصله‌ها را کم کنیم.

وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در بخش‌های فرهنگی و تربیتی است و در این حوزه نیازمند کار طاقت فرسا و بلند مدت هستیم.

وی مخاطب‌شناسی در حوزه پرورشی را مهم‌ترین اقدام دانست وافزود: زیرا براین باورم تربیت به معنای واقعی مساوی با ایجاد رفتار مطلوب و پایدار در فرد تربیت شونده یا‌‌ همان دانش آموز است.

وی بابیان اینکه سند تحول بنیادین برای ایجاد یک تحول در نظام آموزشی کشور تدوین و طراحی شده است و محدود به سال ۱۴۰۴ نیست، افزود: برای تحقق برنامه‌های سند تحول در حوزه پرورشی باید از لحاظ کمی و کیفی، نیروی انسانی بخش پرورشی و تربیتی را تجهیز کنیم.

وی بااشاره به اینکه دولت تدبیر و امید تا کنون همراهی بسیار خوبی را با آموزش و پرورش داشته است، افزود: امیدواریم در ادامه این همکاری‌ها اثر بخشی آن را در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز