خبرگزاری کار ایران

تأکید بر تشکیل کمیته ویژه برای طرح چمن مصنوعی در مدارس آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۱۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: لازم است درخصوص اجرای طرح زمین چمن مصنوعی در مدارس با محوریت مدارس مناطق کم برخوردار کمیته ویژه با محوریت آموزش و پرورش و همکاری شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای آبیک، قشلاق و خاکعلی تشکیل و ظرف یک هفته توافقات لازم با برنامه ریزی و تقسیم کار انجام شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آبیک، حامد فتوحی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه از تمام ظرفیت شهرستان در راستای تسهیل در امور آموزش و پرورش استفاده خواهد شد، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های تعریف شده در این شهرستان حمایت از حوزه تعلیم و تربیت است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: اهتمام در انجام فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بویژه برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان به طور ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی اظهار کرد: شهرداری‌ها با شهروندان عجین هستند و در قبال شهروندان مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارند، باید تلاش کنیم با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی بویژه مجموعه مدیریت شهری و اهتمام مجموعه آموزش و پرورش، شاهد اتفاقات خوب در حوزه تعلیم و تربیت باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت وظایفی دارند، تصریح کرد: لازم است اجرای طرح شهید سردار سلیمانی با محوریت احداث زمین چمن مصنوعی با الویت مناطق کم برخوردار به طور ویژه در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار گیرد و  شهرداران در اجرای این طرح مشارکت ویژه داشته باشند.

وی افزود: شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان همکاری مطلوبی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارند و از تمام ظرفیت شهرستان در راستای انجام امور بین  دستگاهی بویژه تسهیل در امور حوزه تعلیم و تربیت استفاده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز