خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

آموزش وپرورش به سمت مطلوب تر شدن گام بردارد

کد خبر : ۴۶۴۹۲۷

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: آموزش پرورش شهرستان نیازمند مطلوب تر شدن است وباید در این راستا گام برداشت.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ،یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد برگزار شد ،  ، اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی متخصص و اخلاق مدار مهم ترین وظیفه آموزش و پرورش است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش یکی از مهم ترین برنامه های این حوزه است وباید برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

یوسف پور با اشاره به اینکه باید وزن علمی دانش آموزان شهرستان محاسبه شود ، گفت: آموزش وپرورش شهرستان پس از اتمام کنکور سراسری شاخصه های علمی و میزان پیشرفت و پسرفت را محاسبه نماید تا برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده به درستی تدوین شود.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد، افزود: ظرفیت های بی بدیلی وجود دارد که می توان این فرصت ها را برای پرورش دانش آموزانی خلاق به کار گرفت.

یوسف پور تصریح کرد: با برنامه ریزی درست برای  نیروهای مازاد ، می توان فضای تربیتی و آموزشی را تقویت کرد.

وی گفت: اگر کشوری بخواهد به عزت مادی، سعادت معنوی، سیطره سیاسی، پیشروی علمی و آبادانی  دست پیدا کند ، باید به آموزش و پرورش به عنوان یک کار بنیادی بپردازد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه ثروت اصلی هر ملتی،‌نیروی انسانی آن جامعه است، ادامه داد:‌آموزش و پرورش می تواند این ثروت را از حالت بالقوه به بالفعل در ‌آورد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز