خبرگزاری کار ایران

فرماندار دیواندره مطرح کرد:

34 کلاس درس جدید در دیواندره احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۲۰۱

فرماندار دیواندره گفت: 34 کلاس درس جدید طی سال جاری در این شهرستان احداث و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، جعفر توان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: از 34 کلاس درسی که در سال جاری احداث خواهد شد، 17 کلاس درس توسط خیرین و مابقی از اعتبارات تملک دارایی‌ها و ماده 180 تامین اعتبار شده است.

وی اظهار داشت: اصلی‌ترین واحد اجرایی آموزش و پرورش مدرسه است و آموزش و پرورش متعلق به همه است و هر گونه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش زمینه ساز ایجاد بستر مناسب برای رشد و پویایی جامعه است.

 توان با بیان اینکه شهرستان دارای بیشترین مدارس شبانه روزی است، افزود: احداث مدارس و بهره وری بهتر اولویت اصلی است چراکه همه ما در مقابل تحصیل تک تک فرزندان این شهرستان مسئول هستیم.

وی خدمت صادقانه را مهمترین اصل در جلب اعتماد مردم دانست و گفت: از ظرفیت های شهرستان بویژه انجمن اولیا و مربیان و خیرین مدرسه ساز در بحث احداث، توسعه و تجهیز مدارس باید استفاده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشد به طوریکه بعد از پایان امتحانات پیگیر ثبت نام و ادامه تحصیل آنان برای سال بعد باشد.

فرماندار دیواندره در ادامه خاطرنشان کرد: این فرمانداری هزینه دیوارکشی و محوطه سازی همه مدارس نوساز در روستاها را تامین اعتبار خواهد کرد.

 توان اضافه کرد: در یک‌سال ونیم گذشته بیش از 30 درصد مدارس تخریبی شهرستان با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز و خیرین بومی و همچنین تخصیص اعتبارات شهرستان احداث و بازسازی شده است.

 از کل اعتبارات ماده 180 و تملک داریی‌های شهرستان بیش از 34 میلیارد ریال به احداث، تعمیر و تجهیز مدارس تخصیص داده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر