خبرگزاری کار ایران

فرماندار دیواندره مطرح کرد:

34 کلاس درس جدید در دیواندره احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۲۰۱

فرماندار دیواندره گفت: 34 کلاس درس جدید طی سال جاری در این شهرستان احداث و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، جعفر توان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: از 34 کلاس درسی که در سال جاری احداث خواهد شد، 17 کلاس درس توسط خیرین و مابقی از اعتبارات تملک دارایی‌ها و ماده 180 تامین اعتبار شده است.

وی اظهار داشت: اصلی‌ترین واحد اجرایی آموزش و پرورش مدرسه است و آموزش و پرورش متعلق به همه است و هر گونه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش زمینه ساز ایجاد بستر مناسب برای رشد و پویایی جامعه است.

 توان با بیان اینکه شهرستان دارای بیشترین مدارس شبانه روزی است، افزود: احداث مدارس و بهره وری بهتر اولویت اصلی است چراکه همه ما در مقابل تحصیل تک تک فرزندان این شهرستان مسئول هستیم.

وی خدمت صادقانه را مهمترین اصل در جلب اعتماد مردم دانست و گفت: از ظرفیت های شهرستان بویژه انجمن اولیا و مربیان و خیرین مدرسه ساز در بحث احداث، توسعه و تجهیز مدارس باید استفاده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشد به طوریکه بعد از پایان امتحانات پیگیر ثبت نام و ادامه تحصیل آنان برای سال بعد باشد.

فرماندار دیواندره در ادامه خاطرنشان کرد: این فرمانداری هزینه دیوارکشی و محوطه سازی همه مدارس نوساز در روستاها را تامین اعتبار خواهد کرد.

 توان اضافه کرد: در یک‌سال ونیم گذشته بیش از 30 درصد مدارس تخریبی شهرستان با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز و خیرین بومی و همچنین تخصیص اعتبارات شهرستان احداث و بازسازی شده است.

 از کل اعتبارات ماده 180 و تملک داریی‌های شهرستان بیش از 34 میلیارد ریال به احداث، تعمیر و تجهیز مدارس تخصیص داده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز