خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر تاکید کرد:

توجه به آسیب‌های فرهنگی در مدارس جدی‌تر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۵۵

با شناخت نقاط آسیب‌پذیر فرهنگی و تربیتی و با برنامه‌ریزی‌های صحیح و جامع در این حوزه از بسیاری آسیب‌های فرهنگی جلوگیری شود.

فرماندار بابلسر گفت: توجه به آسیب‌های فرهنگی در مدارس جدی‌تر باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید کریم سجادی در جلسه شورای آموزش و پرورش بابلسر در نمازخانه آموزش و پرورش با بیان اینکه امور تربیتی از میراثگران‌بهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: آموزش و تربیت دو بال پیشرفت انسان هستند.

وی با بیان اینکه بحثتربیت اسلامی در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش امری مهم است که باید جدی گرفته شود، افزود: هفته تعلیم و تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای بحثو تبادل نظر برای آسیب‌شناسی وضعیت موجود، راهکارهای بهبود و ارتقای امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه تلاش تمام کسانی که در حوزه ستادی و پشتیبانی کار می‌کنند این است که روند رو به رشدی در آموزش و پرورش داشته باشند، گفت: هر چه از انقلاب می‌گذرد مشکلات حوزه آموزشی کمتر و سیستم پیشرفته‌تر می‌شود.

سجادی با تاکید به ضرورت توجه به آسیب‌های فرهنگی اذعان داشت: با شناخت نقاط آسیب‌پذیر فرهنگی و تربیتی و با برنامه‌ریزی‌های صحیح و جامع در این حوزه از بسیاری آسیب‌های فرهنگی جلوگیری شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در هر جامعه یکی از نهادهای تأثیر‌گذاری است که انتظار می‌رود به طور متوازن و متعادل به جنبه‌های مختلف وجودی انسان توجه داشته و زمینه‌ها و اسباب لازم را برای رشد همه جانبه دانش‌آموزان فراهم سازد، افزود: توجه به مسائل آموزشی، بهداشتی و سلامت دانش آموزان باید در راس فعالیت‌های مسئولان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز