خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

مدارس فرسوده تهران شناسایی شوند

کد خبر : ۱۸۴۲۰۱

«در بازدید هایی که داشتیم خیلی از مدارس تهران فرسوده هستند و اگر یک زلزله ۵ ریشتری رخ دهد این مدارس مصون نخواهند بود.»

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خیلی از مدارس شهر تهران فرسوده هستند و برای بازسازی باید مورد شناسایی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی امروز در هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بازدید هایی که داشتیم خیلی از مدارس تهران فرسوده هستند و اگر یک زلزله ۵ ریشتری رخ دهد این مدارس مصون نخواهند بود.
وی با تاکید برلزوم کمک شورای شهر و مجلس برای برطرف کردن این مشکل گفت: باید این مدارس شناسایی شوند و در پروسه ای حداکثر ۵ ساله بازسازی کنیم تا دانش آموزان دچار خطر نشوند.
دوستی بر حضور شهرداران مناطق و روسای سازمانهای فرهنگی در شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: پیشنهاد می کنم شهرداران مناطق و روسای سازمانهای فرهنگی عضو شورای آموزش و پرورش شوند تا پیشنهاد آقای فانی مبنی بر توسعه مشارکت جامع عمل پوشیده شود.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز بر لزوم گنجاندن یک درس در مورد شوراهای اسلامی در کتب درسی تاکید کرد و افزود: باید در کتابهای درسی درسی در مورد شوراهای شهر گنجانده شود تا دانش آموزان با کارکردهای شورای شهر آشنا شوند.
علیرضا دبیر با تاکید براینکه دانش آموزان به هنگام فارغ التحصیلی باید یک زبان خارجی یاد بگیرند افزود: این سوال وجود دارد که چرا این اتفاق در کشور ما نمی افتد و دانش آموزان زمانی که دیپلم می گیرند یک زبان خارجی را فرا نگرفته اند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش با تیم اقتصادی‌اش به دنبال درآمد پایدار برای آموزش و پرورش باشد.
وی افزود: آموزش و پرورش برای همه ماست و از همین رو همه ما نسبت به آن مسئول هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز