خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

دستگاه‌های خدماتی، آب و برق و گاز مدارس بدهکار را در زمان تحصیل قطع نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۲۲۶

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: خلاقیت های مدیریتی نقش مهمی در تحولات آموزش و پرورش دارد و مدیران باید بتوانند قدرت تحول آفرینی در فضای ذهنی دانش آموزان را داشته باشند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا گفت: انتظار داریم برنامه‌های فرهنگی در مدارس غیرانتفاعی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اولویت دادن به آموزش و پرورش در آستارا، اظهار کرد: رفع مشکلات و موانع این حوزه با برنامه ریزی امکان پذیر است و باید در این مسیر از دیدگاه های کارشناسان، نخبگان و افراد باتجربه بهره مند شویم.

فرماندار آستارا با اشاره به همکاری بین دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش ادامه داد: دستگاه‌های خدماتی نباید آب و برق و گاز مدارس بدهکار را در ایام تحصیل به خصوص فصل سرما قطع کنند البته آموزش و پرورش هم نباید دست روی دست بگذارد و باید راهکاری برای پرداخت این بدهکاری ها بیندیشد.

وی از آستارا به عنوان  یکی از شهرهای دارای بیشترین افراد باسواد در سطح استان یاد کرد و گفت: اندک افراد بی سوادی که در آمار شهرستان آستارا وجود دارند غالبا مهاجرینی هستند که از شهرهای مختلف به این شهرستان کوچ کرده اند که باید تلاش کنیم تا این افراد هم تحت پوشش نهضت سوادآموزی قرار گیرند و نهضت هم باید نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز