خبرگزاری کار ایران

«عشق من حامد بهداد» در خانه موزه انتظامی/«عشقی، محرمانه کشته شود» در خانه نمایش مهرگان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۱۳

اجرای نمایش «عشق من حامد بهداد» به کارگردانی شکرخدا گودرزی و نمایشنامه‌خوانی «عشقی، محرمانه کشته شود» به کارگردانی جواد عاطفه در خانه نمایش مهرگان دو خبر از تئاتر است.

به گزارش ایلنا، شکرخدا گودرزی بازیگر و کارگردان تئاتر قصد دارد در جدیدترین تجربه کارگردانی خود نمایش «عشق من حامد بهداد» نوشته افشین هاشمی را به صحنه ببرد.

این اثر نمایشی در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه خواهد رفت. به زودی بازیگران و تاریخ اجرای این اثر اعلام می‌شود.

«عشقی، محرمانه کشته شود»

نمایش «عشقی، محرمانه کشته شود»نوشته‌ی جواد عاطفه، در «خانه‌ی نمایش مهرگان»، خوانده می‌شود.

«عشقی، محرمانه کشته شود» نامِ تازه‌ترین نوشته‌ی جواد عاطفه، نویسنده، مترجم، پژوهشگر و کارگردانِ تئاتر است که با کارگردانی خود او در مجموعه برنامه‌ی «عصری با نمایش»، روزهای پنجشنبه و جمعه، ۸ و ۹ آذر ساعت ۱۵ در «خانه‌ی نمایش مهرگان» خوانده می‌شود.

خوانشگرانِ این نمایش‌نامه، مرضیه وفامهر: فیلمساز و بازیگر، پژند سلیمانی: نویسنده و بازیگر، ساقی عطایی: کارگردان تئاتر و بازیگر، و عاطفه پاکبازنیا: مترجم تئاتر و ادبیات، و بازیگر هستند.

«عشقی، محرمانه کشته شود» قصه‌ی «میرزاده عشقی»، شاعر، روزنامه‌نگار و فعّالِ عرصه‌ی سیاستِ دورانِ طفولیتِ مشروطه، در روز ترورِ اوست. این چهارزن/بازیگر، لحظه‌ی مرگ عشقی و پیش و پسِ آن را روایت می‌کنند. زندگی، زمانه و زیست «میرزاده عشقی» از صحبت‌های این چهار زن در بازپرسی شهربانی روایت و رخ‌نمایی می‌شود.

گفتنی‌ست، مجری طرح این نمایش‌نامه‌خوانی گروه فیلم و تئاتر «وَ ناگهان»،و طراح نور آن روزبه حسینی است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیاران صحنه: پری‌ناز بابایی، نسترن طاها؛ تبلیغات مجازی: نسترن خدادوست؛ عکاس: نیلوفر رازمند، محمد گل‌محمدی؛ ساخت ویدئوکلیپ: علی‌ضیا سعیدی و طراح پوستر: سپهر علیمردانی.

«عشقی، محرمانه کشته شود» نوشته‌ و با کارگردانی جواد عاطفه، که پیش‌تر نمایش‌هایی چون «خانم ایکس» و «دده خانم» را از او بر صحنه‌ی تئاتر دیده‌ایم، در مجموعه برنامه‌ی «عصری با نمایش»، تنها دو روز (پنجشنبه و جمعه، ۸ و ۹ آذر) ساعت ۱۵ در «خانه‌ی نمایش مهرگان»، توسط مرضیه وفامهر، پژند سلیمانی، ساقی عطایی و عاطفه پاکبازنیا خوانده می‌شود.

لازم به ذکر است خرید بلیت این نمایش از طریق سایت تیوال و به صورت حضوری در گیشه‌ی «خانه‌ی نمایش مهرگان»، به نشانیِ خیابان انقلاب، ابتدای پل کالج، خیابانخارک، بن‌بستِ اول، پلاک پنج، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز