خبرگزاری کار ایران

نمایشنامه‌خوانی و بررسی نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» در نشست تئاتر کاغذی

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۸۵۷

در دوازدهمین نشست تئاتر کاغذی نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» نوشته حمیدرضا آذرنگ به کارگردانی عرفان پورمحمدی نمایشنامه‌خوانی و بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، دوازدهمین نشست تئاتر کاغذی با حضور حمیدرضا آذرنگ، رسول نظرزاده، عرفان پورمحمدی و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه افرامانا عصر روز شنبه ۲۳ تیر ۹۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار ‌شود.

در دوازدهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» نوشته حمیدرضا آذرنگ به کارگردانی عرفان پورمحمدی نمایشنامه‌خوانی می‌شود و سپس این اثر با حضور مهمانان این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۳ تیر ۹۷ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران و بل موسیقی مبینا چاپی برگزار می‌شود، مروارید امانی، محمد طاهری، همایون ظفرپور، سامیه عطایی و مینا ترکمن نمایش‌نامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» را نقش‌خوانی می‌کنند.

نمایشنامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی» نوشته حمیدرضا آذرنگ در ۲۲ صحنه نوشته شده است.

نمایش نامه «خداحافظی نکردی با نجمه، سورچی!» نوشته حمیدرضا آذرنگ در سال ۱۳۹۶ در ۶۲ صفحه قطع رقعی با شمارگان ۵۰۰ نسخه توسط نشر ورا به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی، نمایشنامه‌های وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می‌گیرد نوشته روزبه حسینی، یافت‌آباد نوشته محمد مساوات، بالستیک زخم نوشته پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته سیروس همتی، خواب خیس ماهی نوشته مهدی میرباقری، برف زمین را گرم می‌کند نوشته مریم منصوری و لابی نوشته آرش عباسی، یه کلیک کوچولو نوشته محمدرضا کوهستانی، موزه خصوصی نوشته تهمینه محمدی، تلخی ته گلو نوشته امیر امجد و «در» نوشته علی‌محمد رحیمی معرفی، نمایشنامه‌خوانی و بررسی شده بود.

سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایشنامه‌های منتشرشده جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز