خبرگزاری کار ایران

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

کشف انبار مکمل‌های ورزشی غیر مجاز و تقلبی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۳۰

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف انبار حاوی مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و تقلبی در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدجواد خشنود با اعلام این خبر گفت: در بازرسی هوشمندانه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه از محل نگهداری مکمل های غیر مجاز در یک واحد آپارتمان مسکونی در سطح شیراز، مقداری مکمل های تغذیه ای ورزشی غیر مجاز، تقلبی و قاچاق کشف شد.

وی افزود:با هماهنگی مقامات قضایی به ویژه رئیس دادسرای انقلاب شیراز، محل نگهداری کالاهای آسیب‌رسان به سلامت تعطیل شد.

خشنود با اشاره به عوارض خطرناک و غیر قابل جبران مصرف مکمل های ورزشی تقلبی به ویژه برای جوانان، توصیه کرد: مکمل های مجاز را زیر نظر متخصصان تغذیه، طب ورزشی و داروساز ها مصرف کنند، همچنین طبق قانون تنها محل مجاز عرضه مکمل های تغذیه ای، داروخانه ها هستند و با نظارت های بسیاری که بر این مراکز وجود دارد، احتمال عرضه فرآورده غیر مجاز در این محل ها بسیار کم است.

معاون غذا و داروی دانشگاه ادامه داد: با توجه به افزایش تمایل جامعه جوان کشور به استفاده از مکمل های ورزشی، یکی از راه های مقابله جدی با عرضه فرآورده های تقلبی غیر مجاز، تسهیل فرآیند تولید مکمل های با کیفیت از سوی سرمایه گذاران و تولید کنندگان داخلی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز