خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

هیچ بن بستی برای مدیران استان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۴۴

استاندار فارس گفت: هیچ مانع و بن بستی برای مدیران و مسئولhن وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در دیدار نوروزی با مدیران استان افزود: وجود بن بست در نظام هستی، خلاف خلقت خداوند است. مسائل مختلف از جمله کمبود نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه و سایر موارد نباید مانع ارتقاء خدمت رسانی مستمر و شایسته به مردم شود.

استاندار فارس با اشاره به گرفتاری های روزانه و اجرائیات زیاد مدیران، اظهار داشت: تدبیر حکم می کند قسمتی از وقت و زمان خود را برای مشورت و فکر کردن اختصاص دهید؛ در همه حوزه ها می بایست عقلانیت و تفکر حاکم شود.

ایمانیه مدیران استان را مکلف کرد با استفاده از انسان های توانمند و خوش فکر، قسمتی از زمان خود را برای مشورت، تدبیر و عقلانیت و هم فکری اختصاص دهند.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید براینکه هیچ مانع و بن بستی برای مدیران و مسئولین وجود ندارد، افزود: وجود بن بست در نظام هستی، خلاف خلقت خداوند است. مسائل مختلف از جمله کمبود نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه و سایر موارد نباید مانع ارتقاء خدمت رسانی مستمر و شایسته به مردم شود.

وی ادامه داد: اهداف مد نظر ترسیم و با زمان بندی مناسب به سمت آن حرکت شود. در صورت رسیدن به بن بست نیز از راه های جایگزین استفاده کنید. با تفکر، هم فکری و مشورت برای حل موانع و عبور از بن بست ها اقدام کنید.

استاندار فارس، اشتغال، معیشت و مسکن را سه حوزه‌ مهم و پراهمیت برای استان دانست و افزود: همه مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی موظفند تمام امکانات و اختیارات خود را برای پیشرفت در این سه موضوع به کار گیرند.

در ابتدای این ملاقات های جداگانه، مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی استان گزارشی از فعالیت های یکساله مجموعه خود به استاندار فارس ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز