خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

تامین برق مهم‌ترین مشکل شهرک صنعتی خنج است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۳۰۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای تامین زیرساخت ها تا ورودی شهرک صنعتی خنج تاکید کرد و گفت:در این زمینه مهمترین مشکل این شهرک صنعتی تامین برق است که در تلاشیم این مشکل رفع شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی  گفت: بخشی از عملیات اجرایی خط اختصاصی برق این شهرک صنعتی از محل پست برق خنج توسط شرکت شهرک های صنعتی فارس  اجرا شده و برای تکمیل این طرح که جزء مصوبات سفر ریاست جمهور است درحال رایزنی و انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع برق فارس هستیم تا شاهد تسریع در بهره برداری از طرح باشیم.

وی  با اشاره به اجرای 4طرح عمرانی و زیرساختی شامل زیرسازی، جدول گذاری، ساختمان نگهبانی و پل بتنی با 80 میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی خنج گفت: با بهره‌برداری از این طرح ها وضعیت زیر ساخت‌های  این شهرک صنعتی به شرایط مطلوب‌تری می‌رسد.

هاشمی افزود: هم اکنون آب این شهرک صنعتی تامین و شبکه‌های داخلی برق و آب درحال  اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 16 سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی قرارداد انعقاد کرده‌اند گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از  خط اختصاصی برق بتوانیم جوابگوی سایر سرمایه گذاران باشیم.

هاشمی تصریح کرد: ایجاد شهرک صنعتی خنج باهدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌ شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: این شهرک صنعتی بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشورهای حاشیه خلیج‌فارس فراهم کرده است.

هاشمی  در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای 94 هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک 20 هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار 53 واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال 263 نفر فراهم‌ شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز