خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس:

برای ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در بافت قدیم شیراز آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۰

اگر دولت تسهیلات و امکانات لازم را در اختیارمان قرار دهد، این انجمن برای ساخت سه هزار واحد مسکونی خیرساز در بافت قدیم شیراز آمادگی دارد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس گفت: اگر دولت تسهیلات و امکانات لازم را در اختیارمان قرار دهد، این انجمن برای ساخت سه هزار واحد مسکونی خیرساز در بافت قدیم شیراز آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، شمس ارجمندی امروز جمعه در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش مسکن وانبوه سازان، افزود: با ساخت مسکن در بافت فرسوده شیراز، ضمن بازسازی و نوسازی این بافت، زمینه رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها و رونق سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم خواهد شد.

ارجمندی با اشاره به حضور انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس گفت: تا پایان آذر ماه سال جاری ۲۲۴ واحد مسکونی خیرساز از پروژه ۶۷۰ واحدی این انجمن در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: نیمی از اعتبار یاد شده ازمحل منابع بانکی و بصورت تسهیلات ارزان قیمت بانک مسکن در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی انبوه‌سازی را راهکاری موثر در تامین اولین نیاز جوانان برای خانه‌دار شدن دانست و گفت: خیرین می توانند از فرصت پیش آمده برای ارایه خدمات رایگان توسط دولت و از طریق انجمن شامل زمین، خدمات فنی مهندسی وانشعابات بهره ببرند.

ارجمندی گفت: به همت خیرین مسکن ساز تاکنون ۳۰۰واحد مسکونی احداثوتحویل گروههای هدف شده است و تا پایان سالجاری نیز ۷۷۵ واحد مسکونی خیر سازدر شهرهای صدرا، داراب، نی‌ریز و سروستان آماده تحویل خواهد شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس شد: برای سال آینده نیز پیش بینی ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای صدرا، نی ریز، کازرون و داراب انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز