خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان خواستار شد:

دستمزد واقعی کارگران در سال ۹۴ تعیین و پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۸۵

اصلانی: برای یک‌ بار هم که شده شورای عالی کار کشور، دستمزد واقعی را به کارگران بدهد و توجه بیشتری به نیروی کار کشور داشته باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان، گفت: در همه دولت‌ها به تمام مشکلات کارفرمایان، بخش سرمایه‌گذاری، کارمندان و… توجه شده، ولی متاسفانه برای مشکلات نیروی کار کشور هیچ وقت توجهی نشده است.

چنگیز اصلانی در گفتگو با خبرنگار ایلنای همدان، افزود: هر ساله دستمزدی که اعلام می‌کنند بسیار ناچیز است و بر اساس نرخ تورم واقعی نیست.

اصلانی، با اشاره به اینکه هیچ وقت تورم واقعی اعلام نشده است، تصریح کرد: متاسفانه در جامعه ما یک افزایش قیمت خودسرانه افراد را داریم و یک افزایش قیمتی که از سوی قانون‌‌گذاران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگران درصد بالایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند، اظهار داشت: اگر دستمزد واقعی به کارگران پرداخت شود و دغدغه مسکن، تحصیل فرزندان و معشیت خانواده را نداشته باشند، آرامش ذهنی آنها باعثبالا رفتن کیفیت و کمیت تولیدات خواهد شد.

این فعال کارگری اظهار داشت: متاسفانه این حقوقی که در این ۳۶ سال گذشته به کارگران پرداخت شده است از حداقل هم پایین‌تر و جوابگوی نیاز خانواده و هزینه‌های آنها نیست.

اصلانی تاکید کرد: برای یک‌ بار هم که شده شورای عالی کار کشور، دستمزد واقعی را به کارگران بدهد و توجه بیشتری به نیروی کار کشور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز