خبرگزاری کار ایران

چهارم تیر تا ششم شهریور

نمایشگاه ضیافت برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۶۵

اقلام عرضه شده دراین نمایشگاهها با عنوان طرح ضیافت شامل مواد پروتئنی مشتمل بر گوشت، مرغ، تخم مرغ، خرما، انواع شیرینی جات، لبنیات شامل شیر، کره، خامه، ماست، پنیر و… حبوبات، عسل، ماهی، چای، برنج، روغن نباتی و شکر خواهد بود.

نمایشگاه طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان از چهارم تیرماه لغایت ششم مرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این اقدام در راستای کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام پر مصرف دراین ایام و تنظیم بازار کالاهای اساسی صورت خواهد گرفت.
براساس این گزارش؛ اقلام عرضه شده دراین نمایشگاهها با عنوان طرح ضیافت شامل مواد پروتئنی مشتمل بر گوشت، مرغ، تخم مرغ، خرما، انواع شیرینی جات، لبنیات شامل شیر، کره، خامه، ماست، پنیر و… حبوبات، عسل، ماهی، چای، برنج، روغن نباتی و شکر خواهد بود.
دراین راستا تلاش می شود تا با استفاده از توان اجرایی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، لبنی، پروتئینی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و غرفه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب به عرضه محصولات حداقل ۱۵ درصد زیر قیمت بازار اقدام کنند.
براین اساس؛ سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها با اتخاذ هماهنگی لازم با اتحادیه‌های صنوف تولیدی و توزیعی در این طرح فعال هستند.
همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت، برگزاری جشنواره و فروش فوق‌العاده اقلام پرمصرف در این ایام از سوی سازمان‌های صنفی نیز از دیگر اقداماتی است که برگزار می شود.
یادآوری می شود: در شهرستان‌هایی که امکان برگزاری نمایشگاه میسر نمی‌باشد، جهت توزیع کالاهای طرح ضیافت، استفاده از میادین میوه و تره‌بار و واحدهای صنفی منتخب که از شرایط لازم برخوردار باشند، فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند، سپه و تعاونیهای مصرف کارمندی و کارگری و…) منتخب در این ایام در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز