خبرگزاری کار ایران

تکرار یاوه‌گویی‌های برایان هوک:

هدف ما رسیدن به توافق تازه است/ تصمیم ایران در مورد برجام، باج‌گیری هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۰۹

«برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در تازه‌ترین اظهاراتش به کاهش برخی تعهدات برجامی از سوی ایران واکنش نشان داد

به گزارش ایلنا به نقل از پی‌بی‌اس، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در تازه‌ترین اظهاراتش به کاهش برخی تعهدات برجامی از سوی ایران واکنش نشان داد و در این‌باره گفت: تصمیم ایران نوعی باج‌گیری هسته‌ای است. این روشی است  که آنها طی سالهای متمادی از آن استفاده‌ کرده‌اند.  آنها همیشه کشورهای دیگر را ترسانده‌اند تا از این طریق به منافع اقتصادی دست پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: ما خیلی خوشحالیم که خارج از توافق هسته‌‌ای با ایران هستیم و ما اکنون از آزادی عمل بسیار بیشتری برای برخورد با ایران برخورداریم.

وی در ادامه ادعاهای واهی خود گفت: ایران حامی تروریسم در جهان است ما در حال مقابله با این اقدامات هستیم و ما با خروج از برجام فشار حداکثری بر تهران خواهان تغییر رویه ایران هستیم.

نماینده دولت آمریکا در امور ایران افزود: ما اکنون حدود هزار فرد و سازمان ایرانی را به دلیل اقداماتشان در زمینه برنامه هسته‌ای، موشکی و توسعه‌طلبی منطقه‌ای تحریم کردیم.

هوک  در ادامه به شروط ۱۲ گانه درخواستی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و با تکرار برخی ادعاها گفت: هدف ما رسیدن به یک توافق تازه و بهتر و جایگزین کردن آن با توافق هسته‌ای کنونی ایران است، ما خواهان توافقی جامع  هستیم  که برنامه هسته‌ای، موشکی، توسعه‌طلبی منطقه‌ای، نقض حقوق بشر و ... را شامل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز