خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

با رباخواری بانک‌ها جنگ خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۴۳

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با رباخواری در بانک‌ها که موجب بدبختی تعداد کثیری از مردم کشورمان شده است، جنگ خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی میرسلیم در بخش پایانی مناظره امروز و در جمع‌بندی سخنان خود گفت: هموطنان عزیز من شخصا ادعای معجزه ندارم. با یاری خود شما و عزم جزم شما می‌توان برای باز کردن گره‌های کشور اقدام کرد. در حال حاضر مهمترین مشکل مسئله فساد در دستگاه‌های اجرایی است که به سایر نهادها نیز منتقل شده است.

میرسلیم ادامه داد: من با رباخواری در بانک‌ها که موجب بدبختی تعداد کثیری از مردم کشورمان شده است، جنگ خواهم کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت یازدهم با کاهش تولید میزان تورم را کاهش داده است.این کار عین بی‌هنری است و کمر مردم را شکسته است. ما برای نجات کشاورزی و نجات خودروسازی با توجه به وضعیت بحرانی آب و محیط زیست برنامه داریم.

میرسلیم رسیدگی به وضعیت کارکنان دولت را از برنامه‌های خود خواند و تصریح کرد: ما به شرایط کارکنان دولت که قراردادی هستند و از گرفتاری مالی رنج می‌برند رسیدگی کرده و برایشان برنامه داریم. توجه به روستا و عشایر در اولویت برنامه‌های مردم است.ایجاد بازار صادراتی از برنامه‌های اصلی ما برای ایجاد اشتغال است .

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی میان افراد دولت پاکدست، به مردم خدمت کرده و در راستای پیشرفت جمهوری اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز