خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

برای رفع مشکلات رشد کشور باید میان دانشگاه و صنعت پیوند برقرار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۳۶

نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیوند میان صنعت و دانشگاه را تنها راه رشد کشور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی میرسلیم در بخش دوم مناظره امروز در پاسخ به این سوال که برنامه دولت شما برای رشد کسب و کارهای دانش‌بنیان وگسترش و تحکیم صنعت و دانشگاه‌ چیست؟ اظهار کرد: یکی از مسایل مهم برای رشد این است که ما همکاری بین صنعت و دانشگاه را برقرار کنیم.

او ادامه داد: تجربه من ثابت کرده که با استفاده از جوانان مستعد، هسته علمی در صنعت ایجاد کردیم و نسبت به نیاز در صنعت اقدام کردیم و بر این مبنا طراحی، نمونه سازی و تولید انبوه کردیم. این هسته اقتصاد مقاومتی است. هسته فناوری را در دانشگاه با همکاری دانشجویان و اساتید برای چاره جویی مسایل صنعت ایجاد کردیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم برقراری ارتباط میان دانشگاه و صنعت تاکید کرد و گفت: دولت باید از این مسایل پشتیبانی کند. دولت یازدهم یا فرصت پیدا نکرد یا فرصت را سوزاند و به جای استفاده از این هسته‌ها، کار را به جایی رساند که ما جوانان را از دست دادیم. در حالی که می‌توانستیم از این ها برای رشد صنعت استفاده کنیم. در این شرایط جوان‌ها تمایل به خارج پیدا می‌کنند و در آنجا با حضور در شرکت ‌های رقیب باعث ایجاد فاصله بین ما و آنها شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز