خبرگزاری کار ایران

باهنر در نشست خبری:

به احمدی‌نژاد نیازمندیم، نه به کاندیداتوری او/ نزدیکی مواضع احمدی‌نژاد به اصولگرایان را بررسی می‌کنیم

دبیر کل جبهه پیروان خط امام گفت: نزدیکی مواضع احمدی‌نژاد به اصولگرایان را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا باهنر دبیر جامعه اسلامی مهندسین و دبیر کل جبهه پیروان خط امام در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در پاسخ به این سوال ایلنا که با توجه به تاکید قبلی او بر  بررسی همه کاندیداهای احتمالی  که نمره قبولی‌شان از لحاظ معدل نزدیکی مواضع به اصولگرایان از ۱۰ به بالا باشد، و با توجه به این که او حضور احمدی نژاد را در این لیست اولیه رد نکرده است، آیا این به این معناست که نمره قبولی محمود احمدی نژاد برای اصولگرایان بالاتر از ده است یا زیر ده گفت: در حال بررسی این مسئله هستیم.

باهنر همچنین در مورد وضعیت حضور احمدی‌نژاد با بیان اینکه اگر کسی بگوید به احمدی‌نژاد و دوستانش نیاز نداریم، غلط است، متذکر شد: یک موقع ما می‌گوییم به احمدی‌نژاد برای نامزدی ریاست جمهوری نیاز نداریم، این درست است. اگر ما در مورد کاندیداها تعدد داشته باشیم که این اول بدبختی ماست. اینکه نهایتا ما روی چه کسی به تفاهم می‌رسیم، هنوز معلوم نیست. هنوز هم زود است که معلوم شود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ابراز داشت: ممکن است یکی بگوید باهنر تو باید حتما مجموعه‌های متبوع خود را با اصولگرایان بیاوری. یک موقع می‌گویند خودت را برای کاندیداتوری آماده کنی. اما درمورد کاندیداتوری احمدی‌نژاد، الان ما نه دست رد به سینه کسی می‌زنیم نه رد می‌کنیم.

 

 

کد خبر : ۴۰۸۵۰۱