خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر به مناسبت روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۵۶

خانه کارگر در بیانیه‌ای به مناسبت روز ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با این همه خدمات و ایثار هیچ‌گاه از ملت و دولت سهم‌خواهی نکرده است و همواره در حال دفاع از میهن و انقلاب و نظام و برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی بوده است و این خود کافی است برای اثبات حقانیت نگاه ویژه امام (ره) به ارتش.

به گزارش ایلنا، بیانیه خانه کارگر به مناسبت روز ارتش به این شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم

وَاِنَّ جُندَنا لَهُمُ الغالِبُون

ارتش جمهوری اسلامی ایران در میان ارتش‌های همگن خود در هر نقطه عالم یک ارتش ممتاز است. ۲۹ فروردین ماه تداعی‌گر آزادی‌خواهی آزادمردان ارتش ایران اسلامی و یادآور عنایت و حمایت ویژه بنیانگذار انقلاب اسلامی به غیورمردان همیشه سرفراز ارتش است.

در آن برهه که دشمنان ملت و انقلاب نوای شوم انحلال ارتش را سر می‌دادند، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش نقشه شوم آنان را خنثی نموده و با قاطعیت تمام، ضرورت حفظ ارتش را اعلام نمودند و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

نه تنها در طول دوران دفاع مقدس بلکه در پایدارسازی امنیت ملی و امنیت دائمی مرزها، در هر کجا که به وجود ارتش احساس نیاز شده است، غیورمردان نیروی دریایی، زمینی و هوایی با حضور در عرصه‌های مختلف قدم به عرصه خدمت‌رسانی گذارده‌اند. در مواقعی همچون سیل، زلزله و اخیراً هم در مقابله با ویروس منحوس کرونا با تمام امکانات خود در کنار مردم و نظام بوده‌اند که مورد توجه جهانیان نیز قرار گرفت. با این همه خدمات و ایثار هیچ‌گاه از ملت و دولت سهم‌خواهی نکرده است و همواره در حال دفاع از میهن و انقلاب و نظام و برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی بوده است و این خود کافی است برای اثبات حقانیت نگاه ویژه امام (ره) به ارتش.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت‌های بزرگ‌مردان ارتشی این روز را تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در راه صیانت از دستاوردهای نظام و دفاع از میهن اسلامی و اعتلا و اقتدار کشور را دارد.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز