خبرگزاری کار ایران

مسئول رسیدگی به شکایات مردمی استانداری زنجان خبرداد:

گرانی کالاهای اساسی دراستان زنجان در مقایسه با استان‌های همجوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۴۷

مسئول رسیدگی به شکایات مردمی استانداری زنجان، با اشاره به مقایسه و بررسی قیمت کالاهای اساسی شهروندان استان زنجان با دیگر استان‌های همجوار گفت: در استان زنجان شاهد گرانی کالا‌ها هستیم.

زنجان _ ایلنا: مسئول رسیدگی به شکایات مردمی استانداری زنجان گفت: قیمت اجاره بهاء واحد‌های تجاری نیز در زمینه عرضه گران کالا‌ها موثر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اکبری، مسئول رسیدگی به شکایات مردمی استانداری زنجان، امروز دوشنبه(۱۶دی) در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان گفت: از مجموع ۵۰ قلم کالای مقایسه و بررسی شده استان زنجان با استان‌های همجوار، در اغلب موارد قیمت کالا‌ها و اقلام در استان زنجان گرانتر از استان‌های همجوار است.

علی اکبری با بیان اینکه قیمت کالا‌ها و اقلامی نظیر انواع گوشت قرمز و گوشت سفید و قند و روغن نباتی و سیب زمینی، رب گوجه فرنگی و ماکارونی گرانتر از اکثر شهرهای استان‌های همجوار است افزود: در یک مقایسه قیمتی از شهرهای منطقه شمال‌غرب کشور ۱۹ قلم کالا در استان زنجان نسبت یکی از استان‌های همجوار گرانتر بوده است.

وی نکته حائز اهمیت در این زمینه را گرانی اغلب کالاهای اساسی مردم در بین این شهر‌ها عنوان کرد و گفت: در راستای بازرسی و قیمت گیری از یک منطقه ویژه زنجان شاهد بالابودن و تفاوت فاحش قیمت‌ها در این زمینه بودیم.

علی اکبری در ادامه با اشاره به قیمت پوشاک، کیف وکفش دراین منطقه زنجان با بازار و مناطق دیگر زنجان گفت: قیمت اجاره واحد تجاری نیز در این زمینه موثر است.

وی در پایان با بیان اینکه این واحدهای تجاری در زنجان در این منطقه توسط بنگاه معاملاتی ویژه اجاره داده می‌شوند گفت: این خود می‌تواند موجب بالارفتن اجاره بهاء و در نتیجه فروش و عرصه کالا‌ها با قیمت بالا برای جبران اجاره بهاء باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز