خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیرعامل هلدینگ گروه همتا صنعت در گفتگو با ایلنا:

ایجاد سیستم فروش اقساطی، بزرگترین مزیت رقابتی ماست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۰۱۱

علی‌رغم شرایط تورمی و کاهش قدرت خرید مردم توانستیم با ایجاد سیستم فروش اقساطی و لیزینگی وضعیت موجود را بهبود داده تا مردم بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش ایلنا، عباس ابهری، مدیر هلدینگ گروه همتا صنعت، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و کارآمد قدیمی و جوان توانستیم محصولات با کیفیتی را تولید کنیم، گفت: مدیران شرکت و سهامداران هلدینگ گروه همتا صنعت، در زمان تحریم‌های ثانویه و قبل از پاندمی کرونا، تصمیم‌ به ایجاد یک برند ایرانی در جایگاه برندهای مشابه خارجی که به واسطه تحریم‌ها تمایلی به کار در ایران نداشتند گرفتند.

وی افزود: یک برند مرغوب باید هم از لحاظ رقابتی و هم از نظر قیمتی و کیفیت با سایر شرکت‌های مشابه به رقابت بپردازد. علاوه بر این، محصولات باید به گونه ای تولید شود که شهروندان با افتخار بتوانند کالای ایرانی خریداری کنند.

قائم مقام مدیرعامل هلدینگ گروه همتا صنعت اظهار کرد: خوشبتانه در طول 5 سال تشکیل شرکت، موفق شدیم در جهت هدف خود حرکت کنیم و در راستای شعار هلدینگ، محصولی با کیفیت را طراحی کردیم که هنر ایرانیان را انعکاس دهیم.

طراحی یک مدل اقتصادی پویا

ابهری، تمرکز بر روی حفظ و ارتقای کیفیت و افزایش میزان تولید نسبت به سال گذشته را ازجمله برنامه‌های مجموعه عنوان کرد و گفت: هدف‌گذاری کردیم که هم از نظر کیفی و هم از نظر آماری بتوانیم تولیدات بهتری را به مشتریان و مصرف‌کننده نهایی خود ارائه دهیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، توسعه شبکه و افزایش تعداد کانال‌های فروش و رشد خدمات به لحاظ تعداد نمایندگان و آموزش نیروها ازجمله برنامه‌ریزی سال جاری هلدینگ بوده است.

قائم مقام مدیرعامل هلدینگ گروه همتا صنعت عنوان کرد: با استفاده از نیروهای جوان پویا، یک سبد محصول کامل و جامعی را به مخاطب و مصرف‌کنندگان خود عرضه می‌کنیم و توانسته‌ایم با طراحی یک مدل اقتصادی پویا، پاسخگوی نیازهای مشتریان در سلایق مختلف باشیم.

ابهری بیان کرد: علی‌رغم شرایط تورمی و کاهش قدرت خرید مردم توانستیم تحریک تقاضا را در مصرف‌کننده ارتقاء داده و به نوعی خرید لوازم خانگی که به دلیل شرایط معیشتی با رکود مواجه شده بود را با اجرای سیستم فروش اقساطی و لیزینگی ایجاد کنیم تا مردم بتوانند به راحتی خریداری کنند.

مزیت رقابتی هلدینگ گروه همتا صنعت ارتقاء سیستم لجستیک است

قائم مقام مدیرعامل هلدینگ گروه همتا صنعت درباره مزیت رقابتی شرکت، بیان کرد: با ایجاد شبکه مجموعه همتا ترابر توانستیم سیستم لجستیک و ارسال کالا را تسریع بخشیده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای مشتریان را ارسال کنیم.

وی اضافه کرد: در تلاشیم که به جای اینکه کل سرمایه خودمان را تبدیل به سرمایه ثابت کنیم، از ظرفیت خالی کارخانه‌های دیگر برای توسعه و افزایش میزان تولید در سال استفاده کنیم.

ابهری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری و در حوزه فروش اقساطی و تنوع کالاهای کانال‌های فروش بازار و هم در تنوع محصولی به اهداف هدف گذاری شده خود دست یابیم و بتوانیم محصولات با کیفیت را در کنار برندهای دوم و سوم به بازار عرضه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز